جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۶۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ساعت ۸:۴۹
فرماندار راز و جرگلان:

استقرار ادارات راز و جرگلان نیازمند توجه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است

فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت : راه اندازی و استقرار ادارات در این شهرستان نیازمند کمک ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تأمین منابع لازم برای ساختمان های اداری است.
استقرار ادارات راز و جرگلان نیازمند توجه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است,
احمد ریواده فرماندار شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد: مصوبه ساختار اداری شهرستان از سوی وزارت خانه ها در سال 94 اخذ شده است.
وی با اشاره به راه اندازی دستگاهها و تکمیل ساختار اداری شهرستان ، خواستار مساعدت برای جبران کمبود ها و ارتقای شاخص های توسعه شهرستان به صورت ویژه از طریق مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی شد .
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان راز و جرگلان  با اشاره به روند اعتبارات شهرستان از زمان تأسیس و تخصیص اعتبارات در هر سال خواستار مساعدت و تخصیص مناسب اعتبارات به پروژه های شهرستان شد . 
ریواده با اشاره به جمعیت بالای 92 درصدی روستایی شهرستان راز و جرگلان و پراکندگی روستاها و ضرورت ارتقای شاخص های توسعه در حوزه های راه روستایی ، آب شرب ، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان از  طریق تخصیص بالای اعتبارات این شهرستان ، افزود : ویژگی اعتبارات سال 95 شهرستان ، توجه به حوزه های اقتصادی به ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی است . 
ریواده با اشاره به تازه تأسیس بودن شهرستان راز و جرگلان ، خواستار انجام مطالعات لازم برای رفع مشکلات شهرستان از طریق دستگاههای اجرایی استان شد.
وی از بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از شهرستان راز و جرگلان خبر داد و خاطر نشان کرد: ساختمان در حال احداث فرمانداری، فضای سبز پارک شهری ، دیوار ساحلی ، پل و بلوار در حال احداث ورودی شهر، محور ارتباطی راز – پیر بز، راههای مرزی و محورهای روستایی بخش جرگلان و پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان ، سدهای در حال احداث ، توتستان و ساماندهی رودخانه مرزی مورد بازدید قرار گرفت.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک