پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حرف مردم | کد خبر: ۶۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۲:۲۷

بعد از ۱۸ ماه تا کی قرار است بانک مرکزی و بانک صادرات به ما سپرده گزاران میزان ظلم کنند-بابا این موسسه معتبرترین موسسه مالی استان خراسان بود حتی شعبه آن در داخل مجتمع قضایی شهید بهشتی بود-آرم قوه قضا


سلام -به امام رضا (ع) قسمتون میدم شما پیگیری کنین -
بعد از 18 ماه تا  کی قرار است بانک مرکزی و بانک صادرات به ما سپرده گزاران میزان ظلم کنند-بابا این موسسه معتبرترین موسسه مالی استان خراسان بود حتی شعبه آن در داخل مجتمع قضایی شهید بهشتی بود-آرم قوه قضاییه داشت-110 شعبه با سابقه 15 سال که بانک مرکزی 2800 میلیارد ریال جهت تبدیل به بانک شدن از موسسه پول گرفته بود و دهها مورد دیگر مگر کم است-خود همین اقای رشیدیان استاندار خراسان رضوی و مدیر کل اقتصادی استانداری مدام در تلویزیون و رادیو و حتی برنامه سلام صبح بخیر و گزارش 5 و رئیس بانک مرکزی و معاونش اقای تهرانی فردر مصاحبه هایشان اعلام میکردن موسسه  میزان هیچ مشکلی نداره-حالا به یکباره چی شده همه فراموش کردن؟
 شما خودتون بهتر میدونین اگر پولی مربوط به موسسه میزان میخواهد توزیع شود باید به همه سپرده گزاران داده شود چرا یک نفر که 40  میلیون داشته همه پولش را گرفته و کسی که 80 میلیون داشته به جای اینکه دو برابر 40 میلیونی بگیره هیچی نگرفته؟چرا به جای اینکه همه یک درصد ثابتی بگیرن تا با آن قسمتی از مشکلاتشون را حل کنند یکی 100 در 100 گرفته و یکی صفر در صد(اگر به همه با عدالت پرداخت میکردن الان همه حدود 75 درصد پولشون را گرفته بودن)؟ باور کنین اونکه پول بیشتری داشته پول خرید خونش و امثالهم بوده؟ چرا اینقدر ظلم می کنند؟بر اساس کدام قانون و کدام مجوز شرعی بانک مرکزی پول عده ای را به عده ای دیگر می دهد؟ اگر به هر دلیل امنیتی و غیره میخواهند به تعدادی پول بیشتری بدهند باید از پول باقیه بردارند ؟ واقعا از انجا که تریبون بر اساس وظیفه قانونیتان در اختیار شماست از ان در جهت وظیفه شرعی که همانا احقاق حق سپرده گزاران در توزیع عادلانه وجوه مربوط به موسسه میزان و مسولیت پذیری بانک مرکزی در رفع مشکل سپرده گزاران است استفاده کنین و مدرس وار  ظلم  بانک مرکزی را فریاد بزنید که درغیر اینصورت در دنیای باقی اگر حقی داشته باشیم نخواهیم گذشت؟؟؟
سپرده گزار میزان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
شهروند | 1395/05/18
39
4
روزی که 28 درصد سود دادن سود شما با آن بدبخت 3 میلیون تومانی یکی بود. که حالا دادخواهی می کنید...............
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
پاسخ ها به این نظر
ناشناس | 1395/05/18
0
23
اقاي شهروند اصلاً به گفته شما گيرم چند درصد هم موسسه به كسي كه سرمايه زيادتري داشته سود بيشتر ميداد اين دليل نميشه به تعدادي همه پولشونو بدن بعضي ها هم هيچي (مگه از جيب تو ميداده)،متاسفم بابت اين جامعه و طرز فكرش واينكه اصلا براي كسي مهم نيس كه سرمايه و زندگي كسي نابود بشه
سپرده گذار میزان دادگستری | 1395/05/18
2
28
ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه فرهنگی اجتماعی .اگر رسانه ها نبودند مسولین کشور یک ریال از پول مردم را نمی دادند ودر عوض به انها سرب داغ هدیه می کردند .توزیع ناعادلانه سپرده های توزیع شده نوعی سرب داغ است که به بالای 50میلیون تومان دادند .البته ماهم بموقعش به انها شربت شیرین هدیه میدهیم تا بدانند مادذر جبهه با صدام برای اسایش اینها چه کشیدیم.
نام :
ایمیل
نظر
امید | 1395/05/18
0
34
با عرض سلام به خدا دوستان راست می گویند به فریادمون برسید بیچاره شدیم زندگیمون به باد رفت چرا هیییییییچ کس جوابگوی ما نیست 2 سال شده است اگه به یک فرد عادی این موضوع محول می شد تا الان حل شده بودما به هیچ عنوان از یک ریال حقمون از هر کسی که مقصر است نمی گذریم ریال که چه ارزش این فشار روحی روانی از همه چی بدتر...!!!!!!!
نام :
ایمیل
نظر
پیام | 1395/05/18
0
26
احسنت .واقعا حرف دل خیلیها رو زدی .من کسانی رو میشناسم تو میزان حسابشون زیر چهل میلیون بوده و پولشونم کامل گرفتن یکی رو هم میشناسم که دویست میلیون داشته تو شش تا حساب پخش بوده اونم پولشو گرفته . اما ما که یک حساب بیشتر نداشتیم هنوز پولی نگرفتیم
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گذار بدبخت ميزان | 1395/05/18
0
24
سلام نمايندگان محترم ودولت عزيز كه قرار اون جا كه نشتيد ومردم بهتون راي دادند مشكلات مردم بيچارهً حل كنيد چقدر ديگه اين ملت بيچاره توون بده به خاطر خدا مشكل حل كنيد ملت بيچاره حل كنيد سرمردم مثل بچه ها بند كرديد امروز وفردا ميكنيد بهخدا زندگيهامون فلج شده يك دقيقه خودتون جاي اين سپرده گذار ها گذاريد اگه خداي باشه من نمگذرم
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گذار | 1395/05/18
1
25
این نوع توزیع ناعادلانه وظلم مظاعف است. بهتر بود به تمام سپرده گذار ها در هر مرحله مبلغ یکسان واریز شود
نام :
ایمیل
نظر
حسین | 1395/05/18
0
24
فقط یک کلام خدالعنتشون بکنه.
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گزار | 1395/05/18
0
23
بخدا پانزده سال تو جادها زحمت کشیدم که همش یدفعه به باد رفت خدا لعنتشون کنه زندگیم از هم پاشید بیکار شدم مسولین که کاری نمیکنن انشاالاه خدا حقمون را ازشون بگیره اون مدیر که حقوق ملیونی میگیره از کجا میگیره همش از زحمت کشید ماهاست خدا .....؟
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1395/05/18
0
23
اول از همه سود که ندادن هیچ از اصل پول هم کم کردن .بعد هم از دروغ میگن پول 92درصد رو دادیم!!!!کدوم 92درصد!!همش دزوغ همش حرف چرت !!فقط بفکر این هستن جیب خودشون رو پر کنن.خدا ازشون نگذره
نام :
ایمیل
نظر
مالباخته میزان دادگستری | 1395/05/19
0
25
باتشکر از عوامل ودست اندر کاران اترک نیوز که با درج نظرات مالباخته گان در میزان دادگستری برای استیفای حقوق 977000نفر میزانی خراسانی تلاش می کنند .حکومتی که 20 ماه 5میلیون شهروند خودش را محاصره پولی کند .نام اورا چه باید گذاشت ؟برای حضورش در 4 سال اینده چه باید کرد؟واقعا برای خودم بعنوان یک بسیجی خیلی متاسفم که یک مسول (سیف بانک مرکزی) بتواند 5میلیون نفر را در خراسان با یک تصمیم بدبین مسولین نظام>مسولین خدوم استان.بدبین قوه قضا.بدبین دولت ونهایتا بدبین انقلاب کند.وعجیب است این مدیر نا ارشد هنوز هم بر طبل توخالی خود می کوبد .به نظر شما حیات وممات این فرد چه سودی برای این کشور ونظام دارد؟اقای سیف واقعا همه تلاش می کنند به مردمشان خدمت کنند اما شما به سپرده گذاران میزان خیانت کردید و میدانید جرم ادم خیانتکار چیست؟
نام :
ایمیل
نظر
هادی | 1395/05/19
0
25
حداقل تا مبلغ یک میلیارد ریال مثل تعاونی ثامن الحجج پرداخت کنید .
نام :
ایمیل
نظر
من یک میزانی ام | 1395/05/23
0
10
اونهایی که از جنایات داعش پرده بر می دارند .لطفااز بی تفاوتی.بی محلی .ظلم مضاعف.بی مسولیتی .قانون شکنی .عدم رعایت حق الناس .دست بردن به حسابهای 977000نفر سپرده گذار.بد عهدی وبدقولی . دروغگویی به جامعه شهید داده.انتقام گیری از دولت قبلی.تصمیم بدون مطلعه در انحلال میزان دادگستری تهدید وارعاب سپرده گذاران معترض در میدان جانباز مشهد واستانداری.مدیران ومسولین کشوری واستانی ذیمدخل در انحلال میزان دادگستری خراسان که 20 ماه تاست پول انان را ندادهپرده بردارند .تا مردم بیشتر انان را که حقوقهای انچنانی از بیت المال می گیرند تا به مردم خدمت کنند بشناسند.قطعا اینها از روز جزا نمی هراسند.ومکرو ومکروالله .والله خیرالماکرین..
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گذار درمانده ،بدهکار | 1395/05/23
0
10
عدالت در اسلام واقعابدین معنی است که به سپرده های 10، 20، 30 40 ،50 میلیون تمام مبلغ راداد اما به مبالغ بلا هبج وجهی نداد؟
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
پاسخ ها به این نظر
| 1395/05/25
0
7
در اسلام نه مگه اینا مسلمونند؟؟؟؟
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک