جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۶۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ساعت ۱۰:۵۴

گرمه نایب‌قهرمان مسابقات موتورسواری خراسان رضوی شد / تصاویر

تیم موتورسواری شهرستان گرمه در مسابقات چندجانبه خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، باقری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: اولين دوره از مسابقات چندجانبه موتورسرعت به مناسبت دهه كرامت در پيست مجموعه ورزشى ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد و ورزشکاران در ٤ كلاس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با حضور موتورسوارانی از استان‌های خراسان رضوى، شمالى، جنوبى و استان فارس برگزار شد محسن مرگن از شهرستان گرمه توانست مقام نائب قهرمانی کلاس ۱۰۰۰ سی‌سی را از آن خود نماید.

باقری گفت: حمیدرضا برقمدی دیگر موتورسوار گرمه‌ای نیز توانست در کلاس ۲۵۰ سی‌سی در جایگاه دوم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ميثم كبودانيان، محمد قزلي، محسن نجفی، علي خورياني، ذبیح‌الله قزلي، علي زارعي، احسان شريفي و جواد زهري از دیگر شرکت‌کنندگان در این دور از مسابقات بودند افزود: محسن نجفی و محمد قزلی هر دو از شهرستان گرمه به ترتیب در جایگاه‌های پنجمی و چهارمی اولين دوره مسابقات چندجانبه موتورسرعت خراسان رضوی جای گرفتند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقه را ۴۵ موتورسوار دانست و یادآور شد: در رده‌بندی تیمی نیز موتورسواران شهرستان گرمه مقام دوم را از آن خود نمود.

انتهای پیام/

خبرنگار: خانم محمودیان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک