جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حوادث | کد خبر: ۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ساعت ۱۰:۲۵

افزایش پرونده‌های تصادف در شهرستان گرمه از ۹۹ به ۲۱۸ مورد

رییس دادگستری شهرستان گرمه با بیان اینکه پرونده‌های تصادف در شهرستان گرمه از ۹۹ مورد به ۲۱۸ پرونده افزایش یافته است سه عامل خطای انسانی، خودروهای معیوب ساخت داخل و راه‌های غیر ایمن را از مهمترین دلایل تصادفات در این شهرستان عنوان کرد.
 افزایش پرونده‌های تصادف در شهرستان گرمه از ۹۹ به ۲۱۸ مورد,تصادف،گرمه،خراسان شمالی

به گزارش اترک نیوز به نقل از یایگاه خبری گرمه، جوادی رییس دادگستری شهرستان گرمه در جمع مسئولان با بیان اینکه شرایط نامساعد اقتصادی موجب افزایش نارضایتی‌های عمومی و انعکاس این نارضایتی‌ها به سمت دستگاه قضا شده است از مسئولین خواست در برابر اعتراضات مردم صبورانه برخورد نموده و مشکلات را با تعامل حل‌وفصل نمایند.

وی با اشاره به افزایش شکایات ادارات از مردم بخصوص در اداره‌های راه و شهرسازی و منابع طبیعی اظهار داشت: بیشتر این دعاوی مربوط به اراضی ملی اعلام شدن املاک افراد است و با توجه به اینکه رسیدگی به این نوع پرونده‌ها زمان‌بر است دو طرف بایستی صبور باشند.

میثم جوادی گفت: برای صدور رأی در مورد اراضی ملی بودن با نبودن یک زمین بایستی نقشه‌های مربوط به جنگ جهانی موردبررسی قرار گیرد و درصورتی‌که قبل از سال ۱۳۴۱ در زمین موردنظر کشت و کار انجام شده باشد زمین شخصی و درصورتی‌که بعدازاین سال در زمین کشت و کار صورت گرفته باشد زمین ملی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه ادارات شهرستان اولین راه‌حل مسائل خود را مراجعه به دادگستری ندانند افزود: اگر حوزه حقوقی ادارات کمی قوی‌تر عمل نماید از تشکیل بسیاری از پرونده‌های قضایی جلوگیری خواهد شد.

رییس دادگستری شهرستان گرمه در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۸۹ که دادگستری در شهرستان گرمه مستقر شد تعداد پرونده‌های تصادف منجر به جرح یا فوت ۹۹ مورد بود که متأسفانه این رقم در سال ۹۴ به ۲۱۹ مورد افزایش یافته است و با گذشت ۴ ماه از سال ۹۵ تاکنون ۵۵ پرونده در خصوص تصادفات تشکیل شده است.

وی بیشترین دلایل تصادفات در شهرستان گرمه را خطای انسانی، خودروهای معیوب ساخت داخل و راه‌های غیر ایمن عنوان کرد و گفت: مسئولین مربوطه بایستی در جهت رفع پیچ‌های تند محورهای مواصلاتی شهرستان و افزایش روشنایی در محل‌های خطرساز اقدام جدی انجام دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک