جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ساعت ۱۲:۳۱

ضریب پوشش بیمه تامین اجتماعی در گرمه و جاجرم از میانگین کشوری بالاتر است

رییس تأمین اجتماعی شعبه گرمه و جاجرم ضریب پوشش بیمه‌ای در این دو شهرستان را ‌۵۴ درصد عنوان کرد و افزود: بیش از ۳۲ هزار نفر در این شهرستان‌ها از مزایای بیمه تأمین اجتماعی برخوردارند.
ضريب پوشش بیمه تامين اجتماعي در گرمه و جاجرم از ميانگين كشوري بالاتر است,گرمه، تامین اجتماعی،جاجرم

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، بهروز رئیس تأمین اجتماعی گرمه و جاجرم با بیان اینکه هم‌اکنون میانگین پوشش بیمه‌ای در خراسان شمالی ۴۶ درصد و میانگین کشوری ۵۰ درصد است افزود: از مجموع جمعیت شهرستانهای گرمه و جاجرم ۵۴ در صد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر جمعیت شهرستان‌های جاجرم و گرمه در شهرها سکونت دارند، ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در شهرهای این دو شهرستان بیش از ۷۰ درصد است که این میزان ۱۸ نوع خدمت این سازمان را شامل می‌شود.

بهروز اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۳۸۴ نفر بیمه‌شده اصلی و ۷۸۳ نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی گرمه و جاجرم قرار دارند که با احتساب افراد تحت پوشش خانواده، بیش از ۳۲ هزار نفر در این دو شهرستان از مزایای این بیمه برخوردارند.

وی یکی از اهداف‌ سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری را افزایش بیمه‌شدگان در کارگاه‌های صنفی دانست و اظهار داشت: با توجه به سهمیه بسیار خوب شهرستان‌های جاجرم و گرمه در امر بیمه کارگران ساختمانی، افرادی که کارت مهارت ساختمان از سازمان فنی و حرفه‌ای دارند می‌توانند با مراجعه به این شعبه برای تحت پوشش قرار دادن خود اقدام کنند.

بهروز گفت: با توجه به نیاز مردم به بیمه، بایستی فرهنگ بیمه در جامعه نهادینه شود تا همه کارگران بتوانند به حقوق واقعی خود دست پیدا کنند.

خاطرنشان می‌گردد ۲۵ تیرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز تأمین اجتماعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک