جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۶۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ساعت ۱۱:۳۳

ابهام در روند برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره شرکت کامیونداران گرمه درق

درحالی‌که تنها ۵ روز تا برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره شرکت کامیونداران گرمه - درق باقی مانده است انتشار آگهی در روزنامه‌ای که در این شهرستان توزیع نمی‌شود و عدم آگاهی اعضا از زمان ثبت‌نام در این انتخابات، باعث نارضایتی برخی از رانندگان شده است.
 ابهام در روند برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره شرکت کامیونداران گرمه درق,

به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری گرمه، شهرستان گرمه از دیرباز یکی از قطب‌های حمل‌ونقل جاده‌ای شرق کشور محسوب می‌شده است و امروز نیز با داشتن بیش از ۶۳۰ دستگاه کامیون کشنده و ترانزیت نقش بی‌بدیلی را در صنعت حمل‌ونقل کشور ایفا می‌کند.

شرکت کامیونداران گرمه – درق که از قدیمی‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل استان خراسان شمالی است در حالی به زمان برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره خود نزدیک می‌شود که برخی از اعضا از روند برگزاری انتخابات اعلام نارضایتی نموده‌اند.

نصرتی یکی از کامیونداران و اعضای این شرکت درباره انتخابات هیئت‌مدیره اظهار داشت: قرار است انتخابات هیئت‌مدیره تعاونی کامیونداران گرمه در تاریخ ۲۴ تیرماه برگزار شود اما برخی از اعضا از مهلت تعیین‌شده برای ثبت‌نام و نامزدی در انتخابات اطلاعی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: برخی از اعضای هیئت‌مدیره کنونی، اطلاع‌رسانی را به نصب چند برگه در سطح شهر خلاصه نموده و اطلاع‌رسانی مطلوب در این خصوص صورت نپذیرفته است.

این راننده گرمه‌ای که خواستار تعیین مهلتی چندروزه برای ثبت‌نام کاندیداهای متقاضی شرکت در این انتخابات است گفت: متأسفانه اعضای هیئت‌مدیره فعلی در پاسخ به اعتراضات رانندگان، اعلام می‌کنند آگهی برگزاری این انتخابات همراه با مهلت تعیین‌شده برای ثبت‌نام در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بر اساس استعلامات اخذشده روزنامه مذکور بیش از یک ماه است در شهرستان گرمه توزیع نمی‌شود.

وی همچنین بیان داشت: هیئت‌مدیره شرکت کامیونداران گرمه – درق می‌توانست با ارسال پیامک، تمامی اعضا را از زمان و مکان برگزاری انتخابات و از آن مهمتر مهلت ثبت‌نام برای شرکت در انتخابات هیئت‌مدیره آگاه سازد که متأسفانه این اقدام انجام نشده است.

کمالی از دیگر رانندگان شهرستان گرمه نیز ضمن گلایه از روند برگزاری این انتخابات اظهار داشت: کامیونداران بیشترین زمان خود را در جاده هستند و انتشار آگهی در روزنامه نمی‌تواند شیوه مطلوبی برای اطلاع‌رسانی به این قشر باشد چراکه اکثر این افراد اصلاً به روزنامه دسترسی ندرند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی به اعضا بایستی از طریق پیامک صورت می‌گرفت که متأسفانه انجام‌نشده و موجبات نارضایتی اعضا و رانندگان گرمه‌ای و درقی را به همراه داشته است.

یکی از رانندگان درقی معترض به نحوه برگزاری این انتخابات می‌گوید از نظر قانونی و صورت‌مسئله همه‌چیز طبق روال انجام‌شده اما اینکه رانندگانی از اطلاع‌رسانی ضعیف ناراضی هستند به‌هیچ‌وجه درخورشان این شرکت نیست.

وی گفت: شرکت کامیونداران گرمه – درق بیشترین سهم را در جابجایی بار کارخانه آلومینا دارد و بیشتر کامیون داران این شهرستان عضو این شرکت هستند و خوشایند نیست که برگزاری یک انتخابات موجبات نارضایتی اعضا را فراهم کند.

وی گفت: بهتر است هیئت‌مدیره فعلی ضمن اطلاع‌رسانی دقیق مهلتی را برای ثبت‌نام از علاقه مندان به شرکت درانتخابات در نظر بگیرند و نهایتاً نیز انتخابات را به زمانی عقب‌تر موکول نمایند.

محمودیان رییس هیئت‌مدیره شرکت کامیونداران گرمه درق در خصوص روند برگزاری انتخابات اعضای هیئت‌مدیره شرکت کامیون داران گرمه – درق اظهار داشت: آگهی شرکت در انتخابات در تاریخ ۲۴ خردادماه در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ رسیده است و زمان ثبت‌نام اعضا نیز از پنجم تا دهم تیرماه اعلام شده بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز آگهی در محل دفتر شرکت، در محل نوبت‌دهی و چند مسجد و مکان پرتردد نصب شده بود.

محمودیان بیان داشت، آگهی این انتخابات به دفتر شرکت کامیونداران درق نیز ارسال شده است و این انتخابات طبق روال هرساله برگزار می‌شود.

وی در خصوص تمدید زمان ثبت‌نام در انتخابات گفت: این امر امکان ندارد چون زمان‌بندی برگزاری انتخابات از قبل تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت کامیونداران گرمه – درق همچنین در خصوص اطلاع‌رسانی با پیامک اظهار داشت: این نوع اطلاع‌رسانی انجام نشده است و در قوانین نیز شرکت ملزم به انجام شیوه اطلاع‌رسانی پیامکی نیست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک