جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۶۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ساعت ۱۴:۷

کسب رتبه نخست استانی توسط فرهنگیان گرمه‌ای

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه گفت: فرهنگیان این شهرستان در مسابقات استانی احکام، رتبه نخست را از آن خود نمودند.
كسب رتبه نخست استانی توسط فرهنگيان گرمه‌ای,خراسان شمالی،گرمه

 به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری گرمه، مكرمي معاون فرماندار شهرستان گرمه در چهارمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عيد سعيد فطر اظهار داشت: كسب رتبه‌های برتر فرهنگيان و درخشش دانش آموزان در كنكور سراسری سال 95-94 كار بسيار ارزشمندی بود که امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه اهميت آموزش‌وپرورش بر كسي پوشيده نيست افزود: هر كشوري براي توسعه به آموزش‌وپرورش نياز مبرم دارد و توسعه این نهاد آموزشی از اولويت‌های تمامی كشورهاست.

اسماعیل مکرمی ادامه داد: اگر كشتي توسعه بخواهد سالم به ساحل برسد بايد از نيروي انساني توانمند كه توسط اين نهاد پرورش یافته‌اند استفاده نمايد.

وی از فرهنگيان و معلمان خواست با ایجاد انگیزه در دانش آموزان، موجب رغبت بيشتر آنان به ادامه تحصیل شوند.

 معاون فرماندار شهرستان گرمه با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری کنکوری 95 گفت: كنكور، برداشت محصول 12 سال تلاش دانش‌آموز است و بايد همه دستگاه‌ها در جهت برگزاری همراه با آرامش این آزمون، همکاری لازم را داشته باشند.

 باقری مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه نیز در این جلسه با ارائه آمار قبولي دانش آموزان در مقطع متوسطه تصريح كرد: رشد قابل‌ملاحظه‌ای را در این زمینه شاهد هستيد و اين امر با ارتباط و هم‌اندیشی انجمن اوليا و دبيران و مشاوران حاصل شده است.

وی همچنین از كسب رتبه اول احكام فرهنگيان در مسابقات قرآن و معارف استاني توسط فاطمه آبرين خبر داد.

وی گفت: خوشبختانه حضور فرهنگيان در اين مرحله از مسابقات استاني چشمگیر بود و 3 نفر از برگزیدگان استانی در رشته نهج‌البلاغه و احكام از شهرستان گرمه بودند.

باقری افزود: در رشته احكام فاطمه آبرين رتبه اول و علي غياثيان رتبه دوم را کسب کردند و در رشته نهج‌البلاغه نیز زهره ابراهيمي رتبه سوم استاني را از آن خود نمود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک