جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ساعت ۱۳:۵۶

شبیه‌سازی کنکور سراسری برای کاهش استرس دانش‌آموزان گرمه‌ای / تصاویر

موسسه آموزشی رویش اندیشه شهرستان گرمه با شبیه‌سازی کنکور، مقدمات کاهش استرس دانش آموزان برای حضور در کنکور سراسری را فراهم نموده است.
شبیه‌سازی کنکور سراسری برای کاهش استرس دانش‌آموزان گرمه‌ای / تصاویر,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، قاسم نژاد مدیر آموزشگاه رویش اندیشه با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به توانایی‌های دانش آموزان شهرستان گرمه و همچنین نیاز مبرم این شهرستان به کلاس‌های فوق‌برنامه و مشاوره‌های تحصیلی و کنکور از سال گذشته این آموزشگاه فعالیت خود را آغاز و با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و جلساتی که در ماه‌های اخیر شکل گرفت، برگزاری کنکورهای شبیه‌سازی به‌صورت مشترک در دستور کار این آموزشگاه و موسسه گاج قرار گرفت.

قاسم نژاد با بیان اینکه هدف از برگزاری کنکورهای آزمایشی، آمادگی جهت حضور در کنکور سراسری است، افزود: هفته گذشته اولین دوره کنکورهای شبیه‌سازی‌شده در محل دانشگاه پیام نور گرمه برگزار شد و این هفته نیز این اقدام ابتکاری برای تکمیل مراحل آموزش دانش آموزان ثبت نامی و همچنین ورودی‌های جدید برگزار می‌شود.

وی آشنا شدن دانش آموزان کنکوری با حال و هوای کنکور سراسری و کاهش استرس دانش آموزان را از اهداف برگزاری این آزمون‌ها دانست و تصریح کرد: در این کنکور تلاش شده تمامی موارد طبق کنکور سراسری انجام شود تا ترس و واهمه‌ای که اکثر دانش آموزان از کنکور دارند برطرف شده و مسیر برای رسیدن دانش آموزان به نتایج بهتر و قبولی در دانشگاه‌های معتبر مهیا شود.

مدیر آموزشگاه رویش اندیشه ادامه داد: آخرین مرحله این آزمون‌ها جمعه هفته جاری چهارم تیرماه برگزار می‌گردد و افراد علاقه‌مند می‌توانند تا روز سه‌شنبه یکم تیرماه جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی گفت: حضور در این آزمون آزمایشی برای دانش آموزان چهارم ابتدایی تا چهارم دبیرستان به‌جز کنکوری‌های امسال رایگان خواهد بود.

قاسم نژاد بیان داشت: دانش آموزان می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس گرمه خیابان شهید ناطق طبقه زیرین داروخانه دکتر اشتهاری، آموزشگاه رویش اندیشه مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۵۹۷۷۳۴۶۲ – ۳۲۵۰۵۴۸۲ تماس حاصل نمایند.

وی همچنین یادآور شد برنامه‌های این آموزشگاه برای سال تحصیلی آینده از تابستان آغاز خواهد شد چراکه فاصله ۳ ماهه تعطیلات اگر با یادآوری درس‌های سال گذشته و مقدمات سال آینده همراه شود؛ آمادگی دانش آموزان جهت درک مفاهیم درسی در طول سال تحصیلی را افزایش خواهد داد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک