جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ساعت ۱۰:۵۴

مجازات سی میلیون ریالی در انتظار رانندگان بدون گواهینامه

رییس دادگستری شهرستان گرمه از افزایش مجازات نقدی رانندگی بدون گواهینامه به سی میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: متخلفان بایستی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی را علاوه بر مبلغ فوق پرداخت کنند.
 مجازات سی میلیون ریالی در انتظار رانندگان بدون گواهینامه,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، جودی رییس دادگستری شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: بزه رانندگی بدون گواهی‌نامه معتبر در قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور به رقم سی میلیون ریال افزایش یافته است.

وی از شهروندانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به اخذ گواهی‌نامه نشده و از طرفی با موتورسیکلت یا خودروی سبک و سنگین رانندگی می‌کنند خواست سریعاً نسبت به اخذ گواهی‌نامه اقدام نمایند.

میثم جوادی اظهار داشت: متخلفان بدون گواهینامه در صورت دستگیری و دلالت به دادگستری شهرستان گرمه با مجازات سنگین سی میلیون ریالی مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: مجازات اعلامی فوق، جدای از هزینه‌هایی است که فرد خاطی می‌بایست به‌عنوان جریمه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی پرداخت کند.

رییس دادگستری شهرستان گرمه با بیان اینکه بخشی از دفاعیات متهمانی که جهت رسیدگی به جرم رانندگی بدون گواهی‌نامه به دادگستری احضار می‌شوند عدم وجود مرکز صدور گواهینامه پایه‌یک در شهرستان و یا هزینه‌های بالای صدور گواهینامه پایه دو و موتورسیکلت است اظهار داشت: از مسئولین اجرایی انتظار می‌رود با توجه به شرایط خاص شهرستان در رابطه با خودروهای سنگین با قید فوریت زمینه صدور گواهی‌نامه پایه‌یک در شهرستان را فراهم و نظارت دقیق‌تری بر روی هزینه‌هایی که مربوط به صدور گواهی‌نامه است اعمال نمایند تا با نگاه حمایتی زمینه اخذ گواهی‌نامه، تسهیل شده و شاهد کاهش عناوین مجرمانه در این رابطه باشیم.

خاطرنشان می‌گردد شغل اغلب افراد شهرستان گرمه رانندگی و صنایع مرتبط با آن بوده و در این شهرستان بیش از ۶۵۰ دستگاه کامیون کشنده وجود دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک