جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ساعت ۱۱:۲۱

راهکار اصلی مبارزه با مواد مخدر، ایجاد نشاط اجتماعی است

فرماندار شهرستان گرمه بابیان اینکه مواد مخدر هزینه‌های سنگینی را برای بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامتی و اقتصادی در بر دارد گفت: راهکار اصلی در بحث مبارزه با مواد مخدر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.
راهکار اصلی مبارزه با مواد مخدر، ایجاد نشاط اجتماعی است,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به اینکه مبارزه جدی با معضل مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی است افزود: بهترین راه مبارزه این است که مردم و مسئولان با جدیت نسبت به آگاه‌سازی و آموزش جوانان و دیگر افراد جامعه از خطرات و پیامدهای این پدیده شوم اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر هزینه‌های سنگینی را برای بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامتی و اقتصادی در بر دارد ادامه داد: راهکار اصلی در بحث مبارزه با مواد مخدر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

علی محمدزاده بر ضرورت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های بخش‌های دولتی، غیردولتی و مردمی در عملیاتی کردن کنترل مواد مخدر و کاهش تهدیدهای این معضل اجتماعی تأکید کرد و گفت: کلیه اعضا وظیفه دارند برای مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر فعال باشند و در پیشگیری اولیه، درمان معتادین، اشتغال و بکارگیری معتادین ترک کرده همکاری و کمک‌های لازم را انجام دهند.

وی ضمن تأکید بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی توسط اعضای کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمه افزود: زمانی که مردم جامعه از نشاط اجتماعی برخوردار باشند، وفاق، همبستگی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا کرده و به موازات آن ضمن بالا رفتن انگیزه کار و تلاش، آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان گرمه تأکید کرد: در شرایط فعلی، وظیفه نهادهای اجتماعی و فرهنگی سنگین‌تر است و باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا با برنامه‌های ورزشی و فرهنگی زمینه شور و نشاط را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک