جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حوادث | کد خبر: ۶۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ساعت ۹:۳۷

تصادف سه خودرو در محور گرمه ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت+ تصاویر

بر اثر برخورد سه خودرو در منطقه مرغزار، واقع در کیلومتر ۲۰ محور گرمه – چمن بید ۲ نفر در دم جان باخته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه‌شب بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با وانت نیسان ۲ نفر از سرنشینان این دو خودرو در دم جان باختند.

این حادثه منجر به مجروح شدن سه نفر دیگر شد که به دلیل استقرار نیروهای اورژانس در پایگاه مرغزار این مصدومان به‌سرعت به بیمارستان جوادالائمه (ع) جاجرم منتقل شدند.

همچنین پس از تصادف این دو خودرو یک دستگاه سواری ۲۰۶ نیز با وانت نیسان برخورد می‌نماید که خوشبختانه این حادثه خساراتی جانی در بر نداشته است.

کارشناسان پلیس‌راه حاضر در محل حادثه علت تصادف را انحراف به چپ راننده خودروی سمند اعلام کردند.

نکته حائز اهمیت در این حادثه این بود که نجاتگر یکم روح الله امانی از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمه که در حال بازگشت از مأموریت بود با دیدن این صحنه و با توجه به در دسترس نبود خودروی ست نجات، شعار «بیشترین استفاده از کم‌ترین امکانات» را عملی ساخت و با استفاده از تابلوهای کنده‌شده حاشیه جاده، اقدام به خنثی کردن خطر احتمالی انفجار خودروها نمود.

خاطرنشان می‌گردد در ابتدا و انتهای منطقه مرغزار، واقع در کیلومتر ۲۰ محور گرمه – چمن بید دو پیچ خطرناک با زاویه حدود ۹۰ درجه وجود دارند که متأسفانه کار اصلاح آنها بیش از ۴ سال به درازا کشیده شده است و حذف این دو پیچ می‌تواند بخش اعظمی از حوادث این محور را کاهش دهد.

ظهر امروز نیز بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید در محور بجنورد به اسفراین ۴ نفر کشته و ۲۵ نفر مصدوم شدند که به نظر می‌رسد روزهای پرحادثه جاده‌های خراسان شمالی در حال بازگشتن هستند.

تصادف سه خودرو در محور گرمه ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت+ تصاویرتصادف سه خودرو در محور گرمه ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت+ تصاویرتصادف سه خودرو در محور گرمه ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت+ تصاویرتصادف سه خودرو در محور گرمه ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت+ تصاویر

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
شیروان | 1395/03/03
0
0
جاده گرمه از چمن بید تا میامی به هیچ وجه کوچکترین شاخص های استاندارد را ندارد..لطفا مسئولین از شعارهای خود بکاهند و اقدامی انجام دهند...البته اگر جان مردم برایشان اهمیتی دارد!!!
نام :
ایمیل
نظر
حسن | 1395/03/21
0
0
یک ازفامیل های ماهم دراین جاده بانیسان که ازروبرو میامد شاخ به شاخ زدن هردوشون مردن جاده ای کم عرض باآسفات خراب
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک