جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۶۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ساعت ۹:۴۲

بیست‌و‌هشتمین یادواره شهدای شهر درق ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

بیست‌و‌هشتمین یادواره ۵۹ شهید والامقام شهر درق ۳۰ اردیبهشت‌ماه در محل مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.
 بیست‌و‌هشتمین یادواره شهدای شهر درق ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، ظفری دبیر ستاد برگزاری بیست‌و‌هشتمین یادواره شهدای شهر درق با بیان این مطلب اظهار داشت: عزت و سرافرازی امروز جامعه مرهون جان‌نثاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس به‌عنوان ماندگارترین دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است و این دوران به ملت ما به‌ویژه نسل جوان درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخت و کارنامه درخشانی که مردم از آن دوران به ثبت رسانده‌اند در همیشه تاریخ خواهد درخشید.

علی ظفری مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان نمود و اظهار داشت: حفظ و ترویج این فرهنگ، وظیفه همه مسئولین و متولیان است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، باعث پویایی جامعه و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای شهر درق خاطرنشان ساخت: بیست‌و‌هشتمین یادواره ۵۹ شهید والامقام شهر درق از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در محل مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام فاطمی نسب مسئول روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، مداحی حاج حسین محراب، برپایی چادری با عنوان خلوت با شهدا، همخوانی حافظان قران کریم، قرائت دل نوشته، بازسازی عملیات فتح المبین و برگزاری نمایشگاه فرهنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

علی طفری با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای شهر درق در قالب برنامه‌های کنگره ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی اجرایی خواهد شد افزود: شهدا در زمره اولین کسانی هستند که صراط مستقیم را شناختند و در آن گام نهادند و امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین برنامه‌هایی ارزش‌ها و اهداف شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم.

خاطرنشان می‌گردد ستاد یادواره شهدای شهر درق کاملاً مردمی برگزار می‌شود و امسال نیز بیست‌و‌هشتمین یادواره ۵۹ شهید گران‌قدر این شهر به همت ستاد یادواره شهدای درق که از فرزندان، خانواده‌های معظم شاهد، رزمندگان و ایثارگران این شهر تشکیل شده است برگزار خواهد شد.

شهر درق در دوران دفاع مقدس ۵۸ شهید گلگون‌کفن را به نظام اسلامی هدیه نموده است و با پیوستن شهید محمدتقی اربابی به جمع شهدای مدافع حرم در اواخر سال گذشته، تعداد شهدای گرانقدر این شهر به ۵۹ نفر رسید.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1395/03/01
0
1
پس چرا اصل مراسم را گزارش نكرديد
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک