جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۵۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۱:۳۵

«من سالوادور نیستم» از روز سه‌شنبه در گرمه اکران می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گرمه گفت: فیلم «من سالوادور نیستم» در روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت‌ماه در تالار اندیشه گرمه به روی پرده خواهد رفت.
«من سالوادور نیستم» از روز سه‌شنبه در گرمه اکران می‌شود,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، خوشدل سرپرست اداره ارشاد شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: اکران فیلم «من سالوادور نیستم» در قالب طرح سینما روشن اجرایی خواهد شد و این فیلم در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری در تالار اندیشه شهر گرمه اکران می‌شود.

وی هدف از نمایش این فیلم را توسعه اکران فیلم‌های سینمایی در شهرستان‌های بدون سینما و بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از تولیدات سینمایی فاخر عنوان کرد.

هاشم خوشدل با اشاره به اینکه هزینه بلیط این فیلم برای مخاطبان ۴ هزار تومان خواهد بود بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این فیلم به اداره ارشاد گرمه مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: سانس های فیلم «من سالوادور نیستم» در شهرستان گرمه ساعت ۱۰ صبح، ۱۶ و ۱۸:۳۰ است و تماشای این فیلم حدود ۲ ساعت طول خواهد کشید.

سرپرست اداره ارشاد شهرستان گرمه خاطرنشان ساخت: سینما یکی از مظاهر و شاخص‌های اصلی توسعه فرهنگی در جهان محسوب می‌شود و امیدواریم استقبال مردم باعث استمرار فعالیت سینما در شهرستان گرمه شود.

خاطرنشان می‌گردد رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا از بازیگران اصلی فیلم «من سالوادور نیستم» هستند و ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال ۱۹۹۹ نیز در این فیلم سینمایی هنرنمایی می‌کند.

خلاصه این فیلم به زندگی ناصر و خانواده‌اش می‌پردازد که به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند که در آنجا دختری برزیلی وی را با نامزد سابق خود اشتباه می‌گیرد.

«من سالوادور نیستم» یک کار کمدی مخاطب پسند است که در دل خود مضامین اجتماعی خانوادگی را می‌گنجاند و رضا عطاران ایفاگر نقش اصلی این فیلم است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک