جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۵۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ساعت ۲۳:۲۸

مرکز مشاوره «مشکات» گرمه افتتاح شد/ تصاویر

مرکز مشاوره «مشکات» گرمه در محل حوزه حضرت فاطمه (س) و توسط مادر شهید امانی افتتاح شد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، روز پنج‌شنبه، مرکز مشاوره «مشکات» شهر گرمه در محل حوزه حضرت فاطمه (س) واقع در خیابان مدرس یک افتتاح و آماده ارائه خدمات به مراجعان شد.

حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در آیین افتتاح این مرکز گفت: مشاوره و مشارکت گرفتن از انسانها علاوه براینکه تحقق تکریم شخصیت آنهاست، خود فی‌نفسه موجب رشد و شکوفایی قدرت تفکر و خلاقیت و نیز حل مشکلات فکری و راهگشای بن‌بست‌های اجرایی گیرندگان مشورت می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه مشاوره در دین اسلام افزود: در دیدگاه امیرالمؤمنین علی (ع) شورا و مشورت و پرهیز از خودرأیی، از مؤکدترین کارها در راه و رسم زندگی است و با وجود اینکه ائمه و پیشوایان ما از مقام عصمت و طهارت برخوردار بودند و از نظر علم و دانش و عقل و خردمندی و سیاستمداری در مرتبه‌ای قرار داشتند که آنها را از آراء و نظریات دیگران بی‌نیاز می‌ساخت اما ائمه اطهار و حضرت رسول (ص) نیز پیوسته با اصحاب خود مشورت می‌کردند و به کارگزاران خود می‌آموختند که چنین کنند.

حجت‌الاسلام تاتاری با بیان اینکه مراکز مشاوره مسیر صحیح و هدف را به‌درستی تبیین می‌کنند تا افراد بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند ابراز امیدواری کرد افتتاح این مرکز بتواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش طلاق در شهرستان گرمه شود.

شیرین‌کام مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان گرمه نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مرکز مشاوره «مشکات» شهر گرمه در آغاز کار در روزهای دوشنبه هر هفته آماده ارائه خدمت به متقاضیان خواهد بود و افراد می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به این مرکز مراجعه نمایند.

برگزاری کشتی باچوخه در حاشیه جشنواره لاله‌های واژگون گرمه / تصاویر

وی با بیان اینکه در این مرکز، مشاوره تخصصی تحصیلی، تربیتی و خانواده به افراد ارائه می‌شود افزود: همه مراجعین اعم از بانوان، آقایان، زوج‌های جوان و خانواده‌ها می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

شیرین‌کام ادامه داد: ثبت‌نام از افراد در طول هفته صورت می‌پذیرد و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت نوبت به حوزه حضرت فاطمه (س) شهر گرمه واقع در خیابان مدرس یک مراجعه و یا با شماره ۳۲۵۰۳۳۲۲ تماس حاصل نمایند.

وی همچنین بیان داشت: مشاوره به متقاضیان را خانم شاکریان از اساتید برجسته مشاوره و امور خانواده عهده‌دار خواهند بود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک