جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۵۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ساعت ۱۵:۵۵

روز ملی فناوری هسته‌ای، روز اثبات اقتدار ایرانیان است

امام‌جمعه گرمه با بیان اینکه دست‌یابی به دانش هسته‌ای بدون کمک گرفتن از بیگانگان، نشانه قدرت علمی ایرانیان است افزود: روز ۲۰ فروردین که به نام «فناوری هسته‌ای» نامگذاری شده است روز عزت، عظمت و اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 روز ملي فناوري هسته‌ای، روز اثبات اقتدار ايرانيان است,

به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری گرمه، حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در دین اسلام چیزی که به‌عنوان ارزش تلقی می‌شود بندگی خدا، انفاق در راه خدا، جهاد، کمک به نیازمندان و بعد معنوی اعمال است و قرآن کریم نیز بر این نوع ارزش‌ها تأکید دارد.

وی مهم‌ترین شاخص برای سنجش اعمال انسان را «اخلاص» عنوان کرد و افزود: اولیا الهی همواره، اخلاص در عمل را مد نظر داشته‌اند و بایستی اعمال را فقط برای رضای خدا انجام دهیم.

حجت‌الاسلام تاتاری بزرگ‌ترین دلیل برای پایداری انقلاب اسلامی را اخلاص امام خمینی در برپایی این انقلاب دانست و اظهار داشت: ازآنجایی‌که این انقلاب با تلاش خالصانه مردم و رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت خداوند نیز همواره حامی این انقلاب بوده تا جایی که امروز شاهد صدور آن به اقصی نقاط جهان هستیم.

وی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ماه رجب گفت: رجب، ماه آمرزش، مغفرت و رحمت الهی است و در این ماه خداوند اولیا و محبانش را می‌آمرزد، توبه‌ آنان را می‌پذیرد و از دشمنانشان می‌رهاند.

امام‌جمعه گرمه همچنین به شهادت شهید صیاد شیرازی فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ به دست منافقین کوردل اشاره کرد و بیان داشت: اخلاص در عمل این مجاهد باعث شد تا مراسم تشیع پیکر وی با حضور بی‌نظیر مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه دست‌یابی به دانش هسته‌ای بدون کمک گرفتن از بیگانگان نشانه قدرت علمی ایرانیان است افزود: روز ۲۰ فروردین که به نام «فناوری هسته‌ای» نامگذاری شده است روز عزت، عظمت و اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه گرمه ادامه امروز همه دنیا شاهد هستند که پس از توافقات هسته‌ای و قضیه برجام، جمهوری اسلامی ایران جوانمردانه در حال اجرای تعهداتش است ولی دولتمردان آمریکایی علی‌رغم قبول تعهد به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند و این امر اثبات فرمایش، رهبر معظم انقلاب درباره بی‌اعتماد بودن آمریکا است.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک