جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ساعت ۱۱:۲۷

اهدای ۲۱۰۰ متر زمین برای ساخت درمانگاه هلال‌احمر در گرمه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با تقدیر از خیر گرمه‌ای جهت اهدای رایگان بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متر زمین برای ساخت درمانگاه هلال‌احمر در این شهرستان، ابراز امیدواری کرد هر چه سریع‌تر این درمانگاه راه‌اندازی و شروع به کار نماید.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، نخستین گام در خصوص تشکیل مجمع خیرین هلال‌احمر شهرستان گرمه با تشکیل جلسه‌ای با همین عنوان در محل سالن جلسات فرمانداری گرمه برداشته شد.

محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در این جلسه گفت: هدف از راه‌اندازی مجمع خیرین، ترویج و ارتقای فرهنگ نوع‌دوستی و کمک در جامعه،‌ شناسایی و سازماندهی توان و ظرفیت بالقوه خیرین، ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با اشخاص خیر، برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌ها برای ارائه خدمات بهینه‌تر، همگام شدن خیرین با برنامه‌های پیش رو و ایجاد زمینه‌هایی برای همکاری بیشتر داوطلبانه خیرین و نیکوکاران در مجمع است.

وی حوزه هلال‌احمر را حوزه‌ای گسترده عنوان کرد و افزود: قطعاً این حوزه بدون کمک مردمی قادر به ارائه خدمات نیست و امیدواریم با تشکیل این مجمع برخی از کاستی‌ها و مشکلات این بخش را مرتفع کنیم.

همچنین شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با بیان اینکه نیروهای داوطلب از بزرگترین سرمایه‌های این نهاد هستند اظهار داشت: بسیاری از مردم به‌صورت داوطلبانه علاقمند به حضور و فعالیت در جمعیت هلال‌احمر هستند و مسئولین این مجموعه نیز تا جایی که امکانات داشته باشید نسبت به خدمت‌رسانی به مردم تلاش خواهند کرد.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۱۴ خدمت توسط هلال‌احمر ارائه می‌شود و به دنبال آن هستیم تا این خدمات را به ۲۰ مورد افزایش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان هلال‌احمر، خدمات بهداشتی و درمانی است افزود: خدماتی همچون دندانپزشکی، فیزیوتراپی، سونوگرافی و سایر موارد بهداشتی - درمانی توسط این نهاد انجام می‌شود که امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم این بخش را توسعه دهیم.

وی با تقدیر از خیر گرمه‌ای جهت اهدای رایگان بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متر زمین برای ساخت درمانگاه هلال‌احمر در این شهرستان ابراز امیدواری کرد با همکاری خیرین و مجموعه فرمانداری هر چه سریع‌تر این درمانگاه راه‌اندازی و شروع به کار نماید.

 

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک