جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۵۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ساعت ۱۱:۲۳

تاکنون ۵ تخلف انتخاباتی در شهرستان گرمه اتفاق افتاده است

فرماندار شهرستان گرمه با بیان اینکه هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و شوق انتخاباتی بیشتر می‌شود اظهار داشت: تاکنون ۵ مورد تخلف انتخاباتی در این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان گفت: انتخابات هفتم اسفند امسال از ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد و مشارکت بالای اقشار مختلف می‌تواند در این روز مهم تعیین‌کننده باشد.

وی تأکید کرد: اعضای ستاد انتخابات توجه ویژه‌ای به رعایت قانون و بسترسازی قبل از زمان برگزاری انتخابات داشته باشند تا همانند گذشته شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمه، هماهنگی، تعامل، برنامه‌ریزی و استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای مدیریت صحیح فرآیند انتخابات را امری لازم و ضروری دانست و گفت: همه ما ملزم به رعایت بی‌طرفی و اجرای دقیق قوانین بوده و فضای انتخابات باید بانشاط، رقابتی و پرشور باشد و این جز با عملکرد درست دست‌اندرکاران انتخابات مسیر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و شوق انتخاباتی بیشتر می‌شود اظهار داشت: تاکنون ۵ مورد تخلف انتخاباتی در این شهرستان اتفاق افتاده است.

علی محمدزاده ادامه داد: این تخلفات شامل نصب پوستر و بنر در نقاط غیرمجاز بوده که از طریق کمیته امحا برطرف شده است.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک