جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ساعت ۹:۵۴

دستگاه‌های اجرایی استان با سرمایه‌گذاران همکاری نمی‌کنند

فرماندار گرمه ضمن انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل عدم همکاری با سرمایه‌گذاران گفت: ما در سطح شهرستان به‌زحمت رضایت سرمایه‌گذاران را جلب می‌کنیم اما پس از حضور این افراد شاهد هستیم که با ایجاد مشکلات فراوان در روند کارهای اداری، کسی حاضر به سرمایه‌گذاری نمی‌شود.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛  محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در دوازدهمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سی هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: طی این 37 سال دستاوردها و برکات بسیاری  از انقلاب برای کشور  حاصل‌شده که باید قدر بدانیم و همه مدیران و مسئولین وظیفه دارند در جهت آگاه‌سازی مردم تلاش نمایند.

 وی به سیر تحولاتی که انقلاب را به پیروزی رساند اشاره کرد و افزود: در آن دوران گروه‌های مختلف با نظرات متفاوتی وجود داشتند ولی حضرت امام (ره)از همان ابتدا بر 2 اصل خروج شاه از کشور و عدم وابستگی تأکید داشتند و این دو ویژگی ایشان، رمز پیروزی  انقلاب اسلامی بود.

علی محمدزاده در ادامه به سفر رییس‌جمهور و هیئت همراه به ایتالیا و فرانسه اشاره نمود و گفت:این سفر دست آوردهای خوبی برای کشور پس از رفع تحریم‌های ظالمانه داشت.

وی افزود:متأسفانه تحریم‌های ظالمانه‌ای بر ضد کشور بکار گرفته شده بود که مشکلات زیادی در صنعت و دیگر بخش‌های کشور به وجود آورده بود و دولت تدبیر و امید توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران به‌خوبی این تحریم‌ها را لغو نماید.

فرماندار شهرستان گرمه با بیان اینکه امنیت ملی به معنای حفاظت از سرزمین، مردم، حاکمیت و منافع ملت و نظام است افزود: ما نه دشمن دائمی داریم و نه دوست دائمی بلکه منافع ملی ما مهم است که در کنار ارزش‌ها و اصول ایدئولوژی نظام بایستی به آنان توجه شود.

وی در ادامه ضمن انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل عدم همکاری با سرمایه‌گذاران گفت: ما در سطح شهرستان به زحمت رضایت سرمایه‌گذاران را جلب می‌کنیم اما پس از حضور این افراد شاهد هستیم که با ایجاد مشکلات فراوان در روند کارهای اداری، کسی حاضر به سرمایه‌گذاری نمی‌شود.

محمدزاده اظهار داشت: این در حالی است که  مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر اجرای اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند و حضور سرمایه‌گذاران بومی نیز یکی از مؤلفه‌های اجرای اقتصاد مقاومتی است.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک