جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ساعت ۹:۴۱

۱۸ پروژه در شهرستان گرمه کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد

فرماندار شهرستان گرمه گفت: در طول دهه مبارک فجر امسال 16 پروژه در این شهرستان افتتاح و 2 پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛  محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تاکنون 2 جلسه ستاد هماهنگی ایام مبارک دهه فجر برگزارشده تا برنامه‌ریزی‌های دقیقی در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و پروژه‌های عمرانی صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روز اول دهه فجر و همزمان با بازگشت امام خمینی (ره) به میهن، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای عزیز و گلباران تمثال امام خمینی (ره) را در دستور کار خواهیم داشت.

علی محمدزاده اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ازجمله برگزاری مسابقات فوتسال در سطح منطقه و مسابقات استانی دومیدانی مزار تا مزار به میزبانی شهرستان گرمه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سه ناحیه شهری با حضور کلیه مسئولین ادارات و بازدید از خانواده معزز شهدا، ایثار گران و جانبازان را از جمله مهمترین برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت افتتاح پروژه‌های با طرح‌هایی خواهد بود که به‌صورت 100 درصدی تکمیل شده باشند اظهار داشت: در دهه فجر امسال 18 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد ریال در شهرستان گرمه افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار گرمه عنوان داشت: سه پروژه نوسازی مدارس شامل مدرسه 6 کلاسه ابتدایی استقلال، مدرسه 6 کلاسه شهید صادقی و مدرسه 2 کلاسه نیایش با اعتبار 14 میلیارد و 420 میلیون ریال در شهرستان گرمه افتتاح خواهند شد.

وی همچنین افتتاح استخر ذخیره آب، پروژه‌های آبیاری تحت‌فشار، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و افتتاح گلخانه سبزی و سیفی جات با اعتبار 13 میلیارد و 734 میلیون ریال را از جمله پروژه‌های حوزه جهاد کشاورزی شهرستان گرمه دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان گرمه ادامه داد: در حوزه سلامت نیز واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی قائم (عج) شهر ایور، آزمایشگاه مرکز بهداشتی مرکز رباط قره بیل و واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی رباط قره بیل با 1 میلیارد و 640 میلیون ریال، به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افتتاح خانه عالم شهر درق، مسکن‌های روستایی و مددجویی، میدان قائم و بلوار توحید شهر گرمه و طرح‌های آبخیزداری حوزه سیل دهستان گلستان بخش مرکزی با اعتبار 18 میلیارد و 693 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های قابل ‌افتتاح شهرستان گرمه عنوان کرد.

محمدزاده خاطرنشان ساخت یکی از پروژه‌های بزرگ جهاد کشاورزی در شهرستان گرمه و استان خراسان شمالی، اجرای آبیاری تحت‌فشار در 950 هکتار از اراضی روستای دشت است که در طول دهه مبارک فجر کلنگ این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 100 میلیارد ریال به زمین زده خواهد شد.

وی همچنین از پیش‌بینی اعتبار 2 میلیارد ریالی برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهر گرمه از محل اعتبارات سفر رهبری خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه نیز همزمان با دهه فجر آغاز می‌شود.

فرماندار گرمه در پایان یادآور شد با هماهنگی انجام‌شده با ستاد بزرگداشت دهه فجر استان پروژه‌های عمرانی شهرستان گرمه با حضور نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استانداری و به‌صورت متمرکز افتتاح خواهد شد.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها: پروژه ، افتتاح

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک