جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۵۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۰:۱۲

مسابقات استانی دومیدانی مزار تا مزار به میزبانی گرمه برگزار می‌شود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات استانی دوو امدادی نیمه ماراتن ویژه جانبازان، تحت عنوان از مزار تا مزار به میزبانی شهرستان گرمه برگزار خواهد شد.
مسابقات استانی دومیدانی مزار تا مزار به میزبانی گرمه برگزار می‌شود,همایش فرهنگی ورزشی+مزار تا مزار+دهه فجر

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛  باقری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون رشادت‌های شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: تمامی شهدا و رزمندگان با جان‌فشانی‌های خود به ملت ایران به‌خصوص جوانان این مرزوبوم درس وحدت و یکپارچگی را آموختند.

وی با بیان اینکه برای داشتن جامعه‌ای پویا همه باید به سمت ورزش سوق پیدا کنند افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات استانی دوو امدادی نیمه ماراتن ویژه جانبازان، تحت عنوان از مزار تا مزار به میزبانی شهرستان گرمه برگزار خواهد شد.

باقری ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این همایش فرهنگی و ورزشی ابتدا با نثار فاتحه به ارواح طیبه شهدا در محل گلزار شهدای شهر جاجرم یاد و نام آن مردان سفرکرده خدایی را گرامی داشته و سپس مسیر ۱۰ کیلومتری تا مزار شهدای گرمه را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: ورزشکاران جانباز پس از اهدای گل و ادای احترام به شهدای گرمه به سمت گلزار شهدای شهر ایور حرکت نموده و مسابقه خود را در گلزار شهدای شهر درق به اتمام خواهند رساند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه رقابت ورزشکاران جانباز و ویلچری را از جمله بخش‌های این مسابقه عنوان کرد و تصریح کرد: این برنامه در روز پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از ۲۱ برنامه ورزشی در سطح شهرستان گرمه اجرا خواهد شد که برگزاری مسابقات دوو امدادی مزار تا مزار، جشنواره ورزش‌های روستایی و پیاده‌روی خانوادگی از شاخص‌ترین آنها خواهد بود.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک