جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ساعت ۱۰:۱۵

روستاهای آرمادلو و چشمه خان از آب شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرمه گفت: عمليات حفاری چاه در فاز ۳ مجتمع ناویا آغاز شده است و رد سال ۹۴- ۹۵ روستاهای آرمادلو و چشمه خان از آب شرب بهداشتی برخوردار خواهند شد.
روستاهای آرمادلو و چشمه خان از آب شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند,آب شرب+آبرسانی+ روستا

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛  اکبری مدير امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: عمليات حفاری چاه در فاز ۳ مجتمع ناویا با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبری آغاز شد.

وی افزود: کار بهره‌برداری از مجتمع ناویا در سه فاز و از سال ۱۳۸۸ برای ۳ شهرستان استان خراسان شمالی آغاز گردیده که در شهرستان گرمه ۸ روستا در قالب فاز ۱ و ۲ و ۳ در شهرستان جاجرم ۱۳ روستا در غالب فاز ۱ و در شهرستان مانه و سملقان نیز ۱ روستا در قالب فاز ۳ از این مجتمع آبرسانی شده‌اند.

اکبری عملیات انجام‌شده برای تکمیل فازهای ۲ و ۳ این مجتمع را لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۶۳ کیلومتر، احداث شبکه توزیع به طول ۱۶ کیلومتر، ساخت ۳ مورد ایستگاه پمپاژ، احداث یک باب اطاقک کلرزنی، ساخت ۶۱ مورد حوضچه شیرآلات و بهسازی ۱ دهنه چشمه عنوان کرد.

وی گفت: در سال ۹۴-۹۵ تأمین آب روستاهاي چشمه خان، آرمادلو و كمك به بهبود آب شرب روستاي دشت از جمله اهداف شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان شمالي در شهرستان گرمه است كه باتکمیل فاز ۳ مجتمع ناویا تمامی روستاهاي این شهرستان به‌صورت ۱۰۰ درصد از آب شرب بهداشتی برخوردار خواهند شد.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرمه اضافه کرد: اعتبار تخصیص‌یافته برای تکمیل فاز ۳مجتمع ناویا و آبرسانی به روستاهای آرمادلو و چشمه خان در سال ۹۴-۹۵ بالغ‌بر ۳۰ ميليارد ريال است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري و اعتبارات ملي تأمین شده است.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک