جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ساعت ۱۰:۳۲

بازدید فرماندار گرمه از خانواده‌های چند معلولی

فرماندار شهرستان گرمه از خانواده چند معلولی شهر گرمه بازدید و دستور تأمین یک دستگاه ویلچر برقی و اختصاص مبلغی به این خانواده را صادر نمود.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛  محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه با حضور در منزل خانواده دارای 3 فرزند معلول در شهر گرمه ضمن دلجویی از این خانواده مسائل و مشکلات آنان را موردبررسی قرار داد.

وی که به همراه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان در منزل این معلولین حضور یافته بود از آمادگی مجموعه شهرستان برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به همه کسانی که مشکلات جسمی حرکتی دارند خبر داد.

علی محمدزاده در این دیدار با بیان اینکه خدمت به مردم و بخصوص قشر آسیب‌پذیر جامعه بسیار با ارزش است، گفت: دستگیری از نیازمندان و یاری‌رسانی به آنان، از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی مرکز نگهداری معلولین شهرستان، کمکی به خانواده‌های این عزیزان شود.

محمدزاده در پایان دستور پیگیری جهت تأمین یک دستگاه ویلچر برقی و اختصاص مبلغی به این خانواده را صادر و از سرپرست بهزیستی شهرستان خواست در این خصوص اقدام نماید.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک