جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۵۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ساعت ۹:۵۸

مسابقات استانی تیراندازی با کمان به میزبانی گرمه برگزار می‌شود/ ثبت‌نام آغاز شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت: اولین دوره مسابقات استانی تیراندازی با کمان به میزبانی شهرستان گرمه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این دوره از مسابقات اقدام نمایند.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت: اولین دوره مسابقات استانی تیراندازی با کمان به‌منظور انتخاب تيم استان خراسان شمالی جهت حضور در مسابقات كشوری به میزبانی شهرستان گرمه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مسابقات روز جمعه دوم بهمن‌ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در سالن آزادی شهر گرمه آغاز می‌شود.

باقری افزود: در این دوره از رقابت‌ها کماندارانی از سراسر استان در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رشته ریکرو و کامپوند با هم به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه و یا تماس با شماره 09159851260 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی خاطرنشان ساخت شهرستان گرمه يكي از فعال‌ترین هیئت‌های تيراندازي باكمان استان را داراست كه با گذشت کمتر از یک سال از تأسیس آن توانسته با پرورش ۱۰ مربي و ۴ داور در این رشته ورزشی بهترين امتياز را كسب نمايد.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک