جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ساعت ۱۰:۴۴

اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان گرمه مشخص شدند

رئیس و اعضای هیئت بازرسی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان گرمه مشخص شدند.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛ محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در دیدار با رئیس و اعضای هیئت بازرسی انتخابات این شهرستان با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم به‌عنوان امانت‌دار آرای مردم بستر و زمینه برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم و با حضور گسترده مردم را فراهم نماییم؛ بیان داشت: در سال جاری یک مأموریت ملی و مهمی را برعهده داریم و آن هم برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: برگزاری انتخابات به‌صورت سالم با مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم، هدف تمام مسئولان نظام است که باید با تلاش همه ما محقق شود.

علی محمدزاده در ادامه تصریح کرد: دولت تدبیر و امید قانون مداری را از ابتدای کار سرلوحه کارش قرار داده و در همین راستا ما نیز بایستی بر اساس قانون برای برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم تلاش نماییم.

 همچنین فاطمی رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان گرمه در این جلسه گفت: مهمترین وظیفه هیئت بازرسی انتخابات بر اساس قانون، مراقبت و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به‌موقع وظایف قانونی عوامل اجرایی انتخابات است.

وی ادامه داد: ما نیز تلاش خواهیم نمود با تعامل و همراهی ستاد انتخابات شهرستان و هیئت‌های اجرایی و نظارت در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی هیئت مرکزی بازرسی انتخابات و هیئت بازرسی انتخابات استان بستر و زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده‌ای را در سطح شهرستان بدون جانبداری از کاندیدای خاصی فراهم نماییم.

هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان گرمه متشکل از 3 نفر است که ریاست آن را سید جلیل فاطمی رییس اداره آب و فاضلاب شهری عهده‌دار است و اصغر شریفی رییس اداره راه و شهرسازی و عبدالله نیازی شهردار ایور نیز از دیگر اعضای آن هستند.

برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند در شهرستان گرمه 26 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک