جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پندانه | کد خبر: ۵۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۰:۴۴

دستگیری سارق لوازم منزل با ۲۸ فقره سرقت در گرمه

فرمانده انتظامي شهرستان گرمه از دستگيري يك سارق حرفه‌ای منزل و كشف 28 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، سرگرد محمد حداديان گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم منزل و اماکن عمومي و گزارش‌های متعدد مالباختگان به پليس آگاهي، بلافاصله موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس آگاهي شهرستان گرمه قرار گرفت.

وي در ادامه با اشاره به تدبير ويژه در خصوص دستگيري سارقان، اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مالباختگان از سرقت لوازم منزل در شهرستان گرمه، مأموران پليس آگاهي شناسايي سارقان سابقه‌دار را در مناطق آسیب‌پذیر آغاز کردند که با انجام يکسري اقدامات فني و اطلاعاتي موفق شدند يک سارق حرفه‌ای سابقه‌دار 34 ساله را در اين راستا شناسايي و اقدامات پليسي را جهت کشف سرقت‌های به وقوع پيوسته به مرحله اجرا بگذارند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: مأموران خدوم و خدمتگزار پليس آگاهي با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه در يک عمليات پليسي سارق 34 ساله را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي حين استعمال مواد مخدر در منزل شخصي دستگير و جهت انجام بازجویی‌های موردنظر به پليس آگاهي انتقال دادند.

حداديان گفت: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده اذعان داشت که تاکنون در شهرستان‌های ميامي، جاجرم و گرمه اقدام به سرقت لوازم منزل کرده که لوازم سرقتي را به سه مالخر فروخته و در اين راستا مبلغ ناچيزي را جهت خريد مواد مخدر دريافت کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان گرمه اظهار داشت: سارق در ادامه بازجویی‌ها به 12 فقره سرقت ازجمله بخاري، دستگاه ديجيتال، چرخ‌گوشت، جاروبرقي و کیسه‌های برنج در شهرستان گرمه و همچنين به 6 فقره سرقت و 10 فقره سرقت نيز در شهرستان جاجرم و ميامي معترف شده است.

وي افزود: با توجه به اينکه سارق در بازجویی‌های خود به همکاري سه مالخر اعتراف کرده است، پليس آگاهي بلافاصله افراد مالخر را که اقدام به خريد لوازم مسروقه از سارق کرده و زمينه افزايش سرقت‌ها را فراهم می‌کردند شناسايي و دستگير کردند.

حداديان بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده و کشف سرقت‌های به وقوع پيوسته جهت سير مراحل قانوني به مقام قضائي تحويل داده شدند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک