جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۰:۱۶

اهدای ۴ هزار متر زمین برای ساخت مرکز بهداشتی درمانی شهر ایور

مسئول فرهنگی شورای شهر ایور از اهدای 4 هزار متر زمین برای ساخت مرکز بهداشتی درمانی این شهر خبر داد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، یگانه عضو شورای شهر ایور با بیان این مطلب افزود: رضا شیخ‌زاده یکی از خیرین نیک‌اندیش این شهر، زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع را برای ساخت مرکز بهداشتی درمانی این شهر اهدا نموده است.

وی اظهار داشت: ابراهیم صفرزاده از دیگر خیرین ایوری نیز زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر را برای ساخت این مرکز هدیه نموده است.

رضا یگانه با اشاره به اینکه 900 متر زمین توسط شورای شهر ایور برای ساخت مرکز بهداشتی درمانی این شهر به شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه اهدا شده است افزود: کلنگ آغاز عملیات اجرایی این مرکز هفته آینده به زمین زده خواهد شد.

وی همچنین ارزش تقریبی زمین‌های اهداشده را بیش از 1 میلیارد ریال برآورد کرد.

یگانه با بیان اینکه شهر ایور به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهرستان گرمه از داشتن مرکز بهداشتی و درمانی محروم بوده است افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده سال گذشته طرح احداث مرکز بهداشتی در شهر ایور با اعتبار پیش‌بینی‌شده 6 میلیارد ریالی به تصویب رسید و هم‌اکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

مسئول فرهنگی شورای شهر ایور تصریح کرد: خیرین و افراد نیکوکاری که قصد مشارکت در تکمیل این بنای درمانی را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شورای اسلامی این شهر تحویل و یا به شماره‌حساب 440 خیرین، نزد صندوق قرض‌الحسنه محمد (ص) شهر ایور واریز نمایند.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک