جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ساعت ۱۰:۳۵

محور گرمه به میامی بازگشایی شد / تردد در محورهای گرمه به‌کندی انجام می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه گفت: محور گرمه به میامی که به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بود، بازگشایی‌شده و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛ حدادیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه دقایقی قبل اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محور گرمه به میامی برقرار بوده و از حدود یک ساعت پیش، تردد همه خودروهای سبک و سنگین در آن امکان‌پذیر شد.

وی افزود: بارش شدید برف، کولاک و وزش شدید باد در این محور طی شب و روز گذشته شرایط را برای تردد خودروها غیر‌ممکن کرده بود.

سرگرد حدادیان با اشاره به اینکه پس از کاهش ریزش برف در این محور با تلاش راهداران و نیروهای امدادی تردد در مسیر برقرار شد، تصریح کرد: این محور برای حفظ امنیت و جان مسافران از ساعت 21 شب گذشته بسته شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محورهای شهرستان گرمه تردد انجام می‌شود، افزود: به دلیل بارش برف طی روز گذشته هم‌اکنون سطح همه جاده‌ها لغزنده بوده و رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه یادآور شد: رانندگان حتماً با به همراه داشتن وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ و مطمئن بودن از سیستم گرمایی خودرو برای مسافرت اقدام کنند.

این مسئول گفت: رانندگان مواد غذایی موردنیاز را حمل کنند و افرادی که در محورهای مواصلاتی برف‌گیر تردد دارند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با گوش سپردن به اوامر مأموران پلیس‌راه، راهداران و نیروی انتظامی، از مسافرت‌های غیرضروری و بی‌مورد خودداری کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک