جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ساعت ۱۰:۳۸

رییس جدید جمعیت هلال‌احمر گرمه معرفی شد

حسن محمودیان به‌عنوان رییس جدید جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمه معرفی و از زحمات موسی‌الرضا زحمتکش رییس پیشین این جمعیت تقدیر شد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه؛ : شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید هلال‌احمر گرمه، این سازمان را بزرگ‌ترین سازمان خیریه دانست و افزود: هلال‌احمر علی‌رغم اینکه از منابع دولتی استفاده نمی‌کند توانسته خدمات خوبی را در سطح کشور ارائه دهد.

وی افتتاح دو پروژه ساختمان اداری آموزشی و پایگاه امداد جاده‌ای رباط قره بیل با اعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال را ازجمله پروژه‌های مهم این نهاد در شهرستان گرمه عنوان کرد.

شکوری نسب پایگاه امدادی درق را از دیگر پروژه‌های مهم منطقه دانست و اظهار داشت: این پایگاه با توجه به اینکه در محور ورودی استان قرار گرفته است دارای اهمیت بوده و نیازمند توجه ویژه است.

وی کمبود نیروی داوطلب جهت اقدامات امدادی را ازجمله کاستی‌های موجود در این شهرستان عنوان کرد و از مدیریت جدید جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمه خواست به این مهم توجهی ویژه شود.

خاطرنشان می‌گردد در پایان این مراسم از زحمات موسی‌الرضا زحمتکش رییس سابق جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمه تقدیر و حسن محمودیان به‌عنوان رییس جدید این جمعیت انتخاب شد.

حسن محمودیان پیش‌ازاین سابقه تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی، مديریت پژوهش سراي دانش‌آموزی زکرياي رازی گرمه، مدیریت کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر (ع) و خبرنگاری در روزنامه خراسان را در کارنامه فعالیت خود به ثبت رسانده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک