جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ساعت ۲۰:۳۵

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت برق گرمه و شهرداری درق

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت برق شهرستان گرمه و شهرداری درق به‌منظور تسهیل فرایندهای اجرایی جابجایی تیرهای برق امضا شد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری گرمه، صبح امروز تفاهم‌نامه همکاری مشترکی مبنی بر تسهیل فرایندهای اجرایی جابجایی تیرهای برق در معابر شهر درق بین شرکت توزیع برق شهرستان و شهرداری این شهر امضا شد.

محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه این اقدام سرآغازی برای توافق و امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک همکاری با سایر ادارات شهرستان است افزود: بعضاً مشکلاتی به دلیل اجرای برخی پروژه‌های شهری در بازگشایی و تعریض معابر ایجاد می‌شد که شبکه برق در وسط معبر باقی می‌ماند و این کار باعث توقف پروژه می‌شد و حوادث ترافیکی را برای شهروندان بوجود می‌آورد.

وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه نه‌تنها مشکلات پروژه‌های قبلی برطرف می‌شود بلکه در آینده، طرح‌های شهری با برنامه‌ریزی بیشتر انجام خواهد شد.

2

خاطرنشان می‌گردد در این تفاهم‌نامه مقرر است در خیابان انتظار شهر درق 14 تیر برق با اعتباری بالغ‌بر 200 میلیون ریال جابجا شود و در آینده نیز جابجایی 25 تیر در سطح شهر درق با اعتبار 400 میلیون ریال صورت پذیرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک