جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۴۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ساعت ۱۰:۴

۵۰ درصد تعاونی‌های گرمه غیرفعالند

سرپرست نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمه گفت: در شهرستان گرمه 87 شرکت تعاونی به ثبت رسیده است که بیش از 50 درصد آن‌ها غیرفعالند.

به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری گرمه، احمدیان سرپرست نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمه در نشست خبر با خبرنگاران با اشاره به شعار امسال هفته تعاون با عنوان «تعاون نماد همدلی و همزبانی» گفت: تعاونی‌ها می‌توانند بهترین الگوی همکاری و همدلی دولت و ملت باشند.

وی بیان داشت: تاکنون در شهرستان گرمه 87 شرکت تعاونی به ثبت رسیده است که بیش از 50 درصد آن‌ها بنا به دلایلی ازجمله کمبود نقدینگی و منابع مالی، عدم تخصص مدیران، اختلافات بین اعضا و عدم اعتماد، غیرفعال و راکد شده‌اند.

احمدیان اظهار داشت: در سال جاری نیز دو شرکت تعاونی تولیدی یکی با فعالیت در عرصه تولید انواع مصنوعات چوبی و با اشتغال‌زائی مستقیم 10 نفر و دیگری با فعالیت درزمینهٔ تولید انواع سنگ‌های سبک دکوراتیو و سمنت پلاست تشکیل شده است که شرکت تعاونی گل‌سنگ درق اولین تولیدکننده سنگ‌های دکوراتیو در استان خراسان شمالی است.

وی افزود: یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل و توسعه انواع تعاونی‌ها بخصوص تعاونی‌های نوع جدید است.

وی در پایان به اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته تعاون من‌جمله دیدار جمعی از تعاونگران شهرستان با فرماندار و بیان مسائل و مشکلات حوزه تعاون، برگزاری مسابقه آشنایی با قوانین و مقررات تعاون بین اعضای تعاونی‌ها، تقدیر از تعاونگر نمونه و کارآفرین شهرستان، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تعاون و همیاری برای عموم مردم و برگزاری جلسه کارگروه اشتغال با محوریت تعاون اشاره کرد.

خاطرنشان می‌گردد از 12 تا 18 شهریورماه بنام هفته تعاون نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
امیرحسین | 1394/09/08
0
0
خبرهای شهرستان گرمه
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک