جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ساعت ۱۲:۵۰

۲۳ پروژه به‌صورت متمرکز در شهرستان گرمه افتتاح شد

در اولین روز از هفته دولت 23 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 75 میلیارد ریال در شهرستان گرمه افتتاح شد.
23 پروژه به‌صورت متمرکز در شهرستان گرمه افتتاح شد,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه: علی نیا معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، هفته دولت را فرصتی مناسب برای ارائه گزارش از سوی دولتمردان به مردم دانست و افزود: تمام همت دولت ایجاد رفاه و آسایش برای مردم است.

وی گفت: راهی دراز و طولانی تا رسیدن به رشد و توسعه موردنظر در پیش رو داریم و با توجه به بضاعت دولت و ظرفیت‌های کشور در این راه تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین کمبود اعتبارات، تحریم‌های موجود، کمبود نقدینگی و کاهش قیمت نفت را ازجمله مشکلات دولت عنوان کرد و اظهار داشت: حضور خالصانه مردم در همه عرصه‌ها خنثی‌کننده نقشه‌های دشمن و ضامن توسعه کشور است.وی هدف دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی را تعریف پروژه‌ها با توجه به اعتبارات موجود، تدبیر و عقلانیت دانست و اظهار داشت: در همین راستا نیز پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت تکمیل قرار گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: در انتهای سال 92 و ابتدای سال 93 بیش از سه و نیم برابر سال‌های قبل به شهرداری‌ها کمک شده است و تنها در سال گذشته اعتبار کمک شده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها 107 میلیارد تومان بوده است.

خاطرنشان می‌گردد: 23 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 75 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و شهرستانی و به‌صورت متمرکز در شهرستان گرمه افتتاح شد.فرماندار گرمه نیز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها تکمیل مجتمع فرهنگی هنری گرمه با اعتبار 15 میلیارد ریال، افتتاح پایگاه امداد و نجات رباط قره بیل با اعتبار 2 میلیارد و 870 میلیون ریال و ساختمان اداری و آموزشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمه با اعتبار 4 میلیارد و 680 میلیون ریال را ازجمله این طرح‌ها عنوان کرد.

وی همچنین اجرای 23 پروژه در حوزه‌های راه و شهرسازی، برق‌رسانی، گازرسانی، منابع طبیعی و آبخیزداری، پرورش مرغ، جهاد کشاورزی و اجرای آسفالت را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در شهرستان گرمه دانست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک