جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ساعت ۱۰:۲۲

انقلاب ما انقلاب اعتباری نیست / یادواره شهدا باید راهواره شهدا باشد

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: انقلاب ما انقلاب اعتباری نیست که اعتبار برخی از آرمان‌های آن به پایان رسیده باشد و ما در راه حفظ و رسیدن به اهداف انقلاب از جان خود نیز خواهیم گذشت.

به گزارش  اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، ابراهیم پور جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) در اولین یادواره شهدای گمنام شهرستان گرمه ضمن بیان خاطراتی از جان‌فشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: هر کس می‌خواهد ملت بزرگ ایران را بشناسد باید بداند ما برای دفاع از مکتب و دین خود سر می‌دهیم اما شرف نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه سیستم‌های موشکی کشور به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنند افزود: به‌محض صدور فرمان از سوی مقام معظم رهبری، تنگه هرمز به‌عنوان اصلی‌ترین شاهراه نقل و انتقالات انرژی در جهان با 10 هراز مین دریایی بسته خواهد شد.

عظیم ابراهیم پور افزود: توافقات هسته‌ای چه انجام بشود و چه به نتیجه نرسد دشمن اصلی ما آمریکا است و ملت ایران همواره با مشت‌های گره‌کرده شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد.

وی گفت: یادواره شهدا باید راهواره شهدا باشد و حاضران در این مجالس بایستی ضمن آشنایی با مرام و آرمان‌های شهدا در مسیر آن‌ها گام بردارند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) اضافه کرد: شهید متعلق به طیف خاصی نیست و حضور همه افراد در مراسم تشییع این عزیزان، گویای این واقعیت است.

وی اظهار داشت: عده‌ای عقیده دارند انقلاب ما انقلاب اعتباری است و اعتبار برخی از آرمان‌های آن مانند کمک به کشورهای مظلوم و استکبارستیزی به پایان رسیده است اما همه باید بدانند انقلاب اسلامی، انقلابی حقیقی است و ما هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب، عقب‌نشینی نخواهیم کرد و برای رسیدن به این اهداف از جان خود نیز خواهیم گذشت.

عظیم پور یکی از مصادیق استکبارستیزی را اقتصاد دانست و افزود: وظیفه امروز مردم و مسئولین حمایت از تولید داخلی با 6 اصل تحریم خرید کالای خارجی، عدم توجه به برندها، جلوگیری از قاچاق، تحریم کالاهای تجملاتی، خرید تولیدات داخلی و جلوگیری از اسراف است.

محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه نیز در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدان گفت: پس از طرح برگزاری یادواره شهدای گمنام در این شهرستان همه دستگاه‌ها پای‌کار بوده‌اند و باوجوداینکه جنگ امروز دشمن در عرصه فرهنگی است همه باید برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره‌ها تلاش کنیم.

وی یکی از بزرگ‌ترین اهداف یادواره‌ها را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد و افزود: ایثار و شهادت و گذشتن از جان خود برای حفظ دین و کشور، نشانه اقتدار ملت است.

علی محمد زاده اظهار داشت: گاهی اوقات برخی افراد به دنبال این هستند که از یادواره‌های شهدا استفاده سیاسی کنند و همه باید تلاش کنیم تا بهره‌برداری سیاسی از یادواره‌ها صورت نگیرد چون در این صورت آسیب‌های جدی به عرصه‌های فرهنگی وارد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک