دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ساعت ۱۰:۱
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبرداد؛

تعداد قالیبافان بیمه شده بیش از میزان اعتبارات است/ لزوم شناسایی قالیبافان واقعی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از وجود 2 هزار و 461نفر نیروی مازاد از اعتبارت بیمه شدگان قالیباف دراین استان خبرداد .
تعداد قالیبافان بیمه شده بیش از میزان اعتبارات است/ لزوم شناسایی قالیبافان واقعی,بیمه قالی بافی+ کسری اعتبار+ تامین اجتماعی + اترک نیوز
 سید احمد سیدی، سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز، اظهارکرد: سازمان صنعت معدن و تجارت استان باید هر چه زودتر بحث پالایش کسانی که قالیباف نیستند و ازسهیمه بیمه استفاده می کنند شناسایی و از گردونه بیمه شدگان خارج کند.
سیدی کل بیمه شدگان قالیبافان استان که تاپایان سال 92جذب شدند را 5 هزار و 861 نفر اعلام کرد و گفت: سال 93 هیچگونه سهمیه جدید نداشتیم.
وی اعتبار توزیع شده بیمه شدگان قالیباف در استان خراسان شمالی را درماه 5 میلیارد و 37 میلیون و 600 هزار تومان اعلام کرد و گفت : این مبلغ معادل هزینه بیمه 3 هزار و 400 نفر می باشد.
سیدی افزود: همچنین حدود 2 هزار و 461 نفر مازاد براعتبارات بیمه قالیبافان دراستان بیمه شده داریم که دستگاهی چون صنعت و معدن باید بحث پالایش کسانی که قالیباف نیستند را پیگیری و این افراد را شناسایی کرده و ازگردونه بیمه خارج کند تا سهیه واقعی استان مشخص شود.
 
جذب 100 درصد سهمیه کارگران ساختمانی
سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان ، به آمار کل سهمیه کارگران ساختمانی بیمه شده تا پایان سال 92 اشاره کرد و گفت: سهمیه سال 93 به علت اینکه 20 درصد کمک دولت تامین نشده هنوز اعلام نشده است. 
وی با اعلام اینکه از 10 هزار و 663 نفر سهمیه کارگران ساختمانی استان 100 درصد سهمیه جذب شده است و تعداد کل بیمه شدگان کارگران ساختمانی تایید شده که در سیستم سازمان باعنوان کارگران ساختمانی نام نویسی کردند را 10 هزار و 257 نفر اعلام کرد .
وی ادامه داد: از این تعداد پرونده 357 نفر مختومه ، 17 نفربازنشسته، 6 نفر ازکارافتاده و 26 نفر فوتی داشتیم.
انتهای پیام/ ب
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک