جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ساعت ۱۰:۳۴
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خبر داد:

پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی غیرمجاز در شیروان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان، از شناسایی و پلمب یک واحد بوم‌گردی به دلیل عدم مجوز بهره‌برداری در شهرک گلیان این شهرستان خبر داد.
پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی غیرمجاز در شیروان,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی اظهار داشت: پس از اخطارهای متعدد در خصوص اخذ مجوز بهره‌برداری و فعالیت غیرقانونی، این اقامتگاه بوم‌گردی تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

 

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان با بیان اینکه نظارت از تأسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی شهرستان به طور مستمر انجام می‌گیرد، بیان کرد: با استمرار این نظارت‌ها و برای ارتقای کیفیت خدمات گردشگری، قطعاً با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

 رازقی با اشاره به اینکه متقاضیان فعالیت رسمی و قانونی در مراکز اقامتی، باید با مراجعه به مراکز ذی‌ربط مجوزهای لازم را اخذ کنند، ادامه داد: از همشهریان درخواست داریم در صورت حضور مهمان یا مسافر در شهرستان، ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هر گونه تخلف را در صورت مشاهده به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان اطلاع دهند.



انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک