جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ساعت ۹:۷
فرمانده انتظامی اسفراین:

سارق میلیاردی مغازه‌های اسفراین دستگیر شد

فرمانده انتظامی اسفراين از دستگيری سارق مغازه با ۴ فقره سرقت مغازه به ارزش ۵ میلیاردریال در اين شهرستان خبر داد.
سارق میلیاردی مغازه‌های اسفراین دستگیر شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از اسفراین  محمد روهنا گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اسفراين، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبينی دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسائی يک نفر سارق سابقه‌دار در اين زمينه شدند، عنوان داشت: مأموران با هماهنگی قضائی در يک عمليات غافلگيرانه متهم  را در محل پاتوقش دستگير و به پليس آگاهی دلالت کردند.

اين مقام انتظامی با اشاره به اينکه متهم در بازجویی‌های فني، پليسي به ۴ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اعتراف کرد، تصريح کرد: متهم پس از سرقت اموال مسروقه را که بيش از ۵ ميليارد ريال ارزش داشته به يک نفر مال‌خر در روستای اطراف شهرستان می‌فروخته که دراین‌رابطه مأموران تلاش جهت دستگيری مال‌خر را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراين با بيان اينکه متهم پس تکمیل پرونده براي سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی و از آنجا روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت‌های لازم در خصوص پيشگيری از سرقت را به عمل‌آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوریت‌های پليسی ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک