جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ساعت ۰:۵

وصیت‌نامه شهید عباس کریمی

پدر و مادر عزیزم می‌دانم که در سوگ من خواهید نشست و به یادم خواهید ماند و خواهید بود، البته که من عاشق حسین (ع) بوده‌ام و از شما می‌خواهم که راه سعادت‌بخش حسین (ع) را ادامه دهید.
وصیت‌نامه شهید عباس کریمی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، بار خدایا این قطره‌های خون ناچیز جان ناقابل مرا در راه گسترش اسلام از جان‌ودل بپذیر و اگر با آن از پیش‌دانسته باشیم که آن قطره خون ناقابل ما، در راه مکتب ریخته شده و اسلام به‌پیش رود هزار بار جان بده که در راه تو مبارزه کنم و به شهادت رسم.

بدانید که آنچه تا کنون ما را پیروز کرده است معنویت، خلوص، دعا و صداقت بوده است پس خلوص و صداقت داشته باشید که همین چندعاملی است که ما را بر ظالمین پیروز کرده است و بدانید که با آزادگی در این راه قدم نهاده‌ام چرا که خون سرخ شهیدان از هابیل تا حسین و از حسین (ع) تا کربلا جنوب و غرب ایران می‌دانم می‌رفتند که برای چه نشسته‌ای ما در عصری هستیم که ظلم سراسر جهان را فراگرفته است باید خون بدهیم تا اسلام عزیز تا ظهور حضرت مهدی پیروز شود.

پدر و مادر عزیزم می‌دانم که در سوگ من خواهید نشست و به یادم خواهید ماند و خواهید بود، البته که من عاشق حسین (ع) بوده‌ام و از شما می‌خواهم که راه سعادت‌بخش حسین (ع) را ادامه دهید إنشاء الله امید هست که برای همیشه مرا ببخشید زحمت‌هایی که در طول این میان به وجود آورده‌ام ببخشید.

از شما می‌خواهم که مشکلات زندگی را کنار بگذارید و به اسلام زیاد توجه کنید، مادر شما آرزوهای زیادی برای من داشتید فرض کنید که شهادت من آرزوی شما بود و پدر جان از اینکه من خودم را برای اسلام فدا کردم هیچ‌گونه ناراحتی به خود راه ندهید و افتخار کنید چنین فرزندی داشته‌اید.

و از شما پدر و مادر گرامی می‌خواهم که فرزند مرا طوری تربیت کنید که بتواند راه حسین را ادامه دهد.

و از تو همسرم می‌خواهم که فرزندی حسین‌وار تربیت کنی تا بتواند راه حسین (ع) را ادامه دهد و از تو می‌خواهم که در نبودم با مادرم مدارا کنی و مبادا دلش را بشکنی.

و از شما می‌خواهم که بدن من را در دل شب دفن کنید، تا همگان بفهمند که بر علی و اولاد او چه گذشته است. از شما می‌خواهم که به این وصیت من جامه عمل بپوشانید تا بر همه جهانیان ثابت شود که به دختر پیامبر چه گذشته است (مادر حسن و حسین (ع)) و از شما می‌خواهم که برایم از فاطمه (س) بخوانید، تا روحم شاد شود و از شما می‌خواهم که برایم گریه نکنید اگر خواستید برایم گریه کنید بر گناهانم گریه کنید. گریه کنید بر حسین که به طفل او رحم نکردند.

 
انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک