شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ساعت ۱۰:۲۴
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر بجنورد:

ادارات تسویه بدهی‌ها را جدی نمی‌گیرند

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر بجنورد گفت: دستگاه‌های اجرایی بدهکار به شهرداری بجنورد، تسویه بدهی‌های خود به این نهاد را جدی نمی‌گیرند.
ادارات تسویه بدهی‌ها را جدی نمی‌گیرند,

به گزارش عصر اترک، یوسف مغروری در جمع خبرنگاران با گرامی داشت روز شوراها اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۹۴ میلیارد تومان بوده و برای سال ۱۴۰۳ نیز یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی عنوان کرد: تحقق‌بخش قابل‌توجهی از بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ در گرو اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان همچنین از محل اوراق مشارکت، از محل جلب و جذب سرمایه‌گذاران، اختصاص اعتبارات دولتی همچنین صدور پروانه‌های ساختمانی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر بجنورد خاطرنشان کرد: تحقق اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان که به مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان است به همراهی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به‌ویژه اداره کل اقتصاد و دارایی استان بستگی دارد.

وی افزود: بااین‌وجود، متأسفانه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و اداره کل اقتصاد و دارایی در استان تسویه این مطالبات را جدی نمی‌گیرند.

افزون بر این، مغروری به اختصاص ۸.۸ هکتار زمین در منطقه گلستان شهر بجنورد از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به شهرداری بجنورد در راستای ارائه خدمات شهری توسط شهرداری بجنورد به این منطقه مسکونی از مسکن مهر مرکز استان نیز اشاره کرد.

وی گلایه کرد: متأسفانه زمین اختصاص‌یافته دارای معارض است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر بجنورد در خاتمه بیان کرد: برای ارتقای شاخص‌های عمران شهری در شهر بجنورد از جمله در زمینه انجام آسفالت معابر و بهسازی آسفالت معابر این شهر به تأمین ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا شهر بجنورد به میانگین شاخص‌های توسعه عمران شهری کشور نزدیک شود.

انتهای خبر/قهرمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک