جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ساعت ۱۵:۲۸

حضور مجتمع صنعتی اسفراین در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو باهدف شناساندن دستاوردهای شرکت‌های بزرگ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با حضور شرکت‌های بزرگ صنعتی و تجاری ایران و سایر کشورهای جهان، در تهران آغاز به کارکرد.
حضور مجتمع صنعتی اسفراین در نمایشگاه ایران اکسپو,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از اسفراین، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور وزیر صمت، رئیس سازمان توسعه تجارت، رئیس سازمان صنایع کوچک، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران و دیگر مسئولان و فعالان این حوزه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کارکرد.

نمایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۸۰ کشور جهان خواهد بود و از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

صنعتی اسفراین نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فولادهای آلیاژی در خاورمیانه، در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

نمایشگاه در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی، رونق تجارت خارجی و استفاده از توانمندی و ظرفیت بالای نمایشگاهی کشورمان، تحت عنوان «IRAN EXPO 2024» برگزار می‌شود.

اکسپو در فضایی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع (فضای سرپوشیده و فضای باز) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و محصولاتی در حوزه پتروشیمی، فولاد، صنعت، صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع‌دستی و گردشگری در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

 

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک