جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ساعت ۱۱:۸
هم‌زمان با روز معلم اجرایی می‌شود؛

بازدید رایگان از موزه‌های خراسان شمالی برای معلمان  

هم‌زمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی خراسان شمالی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.
بازدید رایگان از موزه‌های خراسان شمالی برای معلمان  ,

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، اماکن فرهنگی تاریخی خراسان شمالی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

 بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی تاریخی در سراسر کشور، به‌صورت رایگان بازدید کنند.

 ساعت کاری اماکن فرهنگی تاریخی در 6ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۱۹ افزایش می‌یابد.

 در حال حاضر ۶ موزه فعال در استان وجود دارد که می‌توان موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی عمارت مفخم بجنورد، موزه اسناد و نسخ خطی آینه‌خانه بجنورد، موزه گرمابه و تاریخ شهر فاروج، موزه گرمابه و تاریخ شهر جاجرم، موزه قلعه جلال‌الدین گرمه و موزه فرش شیروان را نام برد.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک