سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ساعت ۱۳:۲۹

دانشگاه حکیمان، دانشجویان را نقره داغ کرد

موسسه آموزش عالی غیردولتی حکیمان بجنورد در حالی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد را مجبور به پرداخت شهریه یک ترم کرده است که این دانشگاه هم اکنون منحل شده و دانشجویان این موسسه در واحد دانشگاهی دیگری مشغول به تحصیل هستند.
دانشگاه حکیمان، دانشجویان را نقره داغ کرد,

تعدادی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی غیر دولتی حکیمان با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اعلام کردند: این موسسه هنگام انتخاب واحد ترم جدید آن‌ها را مجبور به تسویه حساب کرده است.

آن‌ها اعلام کردند: در حالی مجبور به پرداخت شهریه به این موسسه شده‌اند که هم اکنون دانشجویان این موسسه برای ترم جدید به دانشگاه دیگری منتقل شده‌اند و در این دانشگاه نیز هزینه تحصیل این نیم سال تحصیلی را پرداخت کرده‌اند.

این دانشجویان ادعا کرده‌اند طبق اعلام دانشگاه بخشی از هزینه را به حساب شخصی یکی از کارمندان این موسسه واریز کرده‌اند و بخشی نیز به حساب دانشگاه واریز شده است.

دانشجویان خواستار پیگیری مسئولان استان در این باره شده‌اند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
یکی از دانشجویان | 1403/02/10
0
0
واقعا که هیچ نظارتی توسط دانشگاه دولتی بر این دانشگاه ها نیست بیچاره دانشجویان. استانداری هم متاسفانه هیچ حرکتی نمی زنه شکایت باید به کجا برد!!!!
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک