دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ساعت ۱۱:۹
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج:

۲۹ موتورسیکلت در اطراف مدارس فاروج توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در چهارچوب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اطراف مدارس فاروج ۲۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم نوامیس توقیف شد.
۲۹ موتورسیکلت در اطراف مدارس فاروج توقیف شد,

به گزارش خبرنگار واحد اجتماعی عصر اترک از فاروج به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج اظهارکرد: پلیس به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌سوارانی که با حرکات نمایشی و پرخطر، ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود، موجبات وحشت و مزاحمت برای دانش‌آموزان می‌شوند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف را به اجرا گذاشت.

وی افزود: مأموران انتظامی در اجرای این طرح تعداد ۲۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف، مزاحم نوامیس، پلاک مخدوش و فاقد پلاک را توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین از معرفی راکبان متخلف به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار داشته و به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.

پوربه با تأکید بر اینکه اجرای این طرح صرفاً جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و دانش‌آموزان عزیز است، خاطرنشان کرد: به خانواده‌های عزیز توصیه می‌کنیم از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به افراد کم‌سن‌وسال و فاقد گواهینامه خودداری کنند و حتماً در حین استفاده از موتورسیکلت کلاه ایمنی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک