جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۱:۲۵
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرستان خبر داد:

زیباسازی نمازخانه پارک شهربازی بجنورد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری گفت: در راستای جذب مخاطب، ترویج فرهنگ نماز جماعت در پارک‌ها و بوستان‌ها با احیای نمازخانه‌ها، تجهیز مساجد و زیباسازی محیط پیرامونی نمازخانه‌ شهربازی بجنورد انجام می‌گیرد.
 زیباسازی نمازخانه پارک شهربازی بجنورد ,

به گزارش عصراترک به نقل ازشهرداری بجنورد، محمدرضا موفق، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد اظهارکرد: نمازخانه پارک شهربازی بجنورد زیباسازی می‌شود.

وی گفت: این اقدام در راستای جذب مخاطب، ترویج فرهنگ نماز جماعت در پارک‌ها و بوستان‌ها با احیای نمازخانه‌ها، تجهیز مساجد و زیباسازی محیط پیرامونی نمازخانه‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد افزود: زیباسازی مساجد و نمازخانه‌ها نقش به سزایی در جذب مخاطبین جوان دارند و از سوی دیگر تامین فضای مناسب برای انجام عبادت، تکریم و احترام به نمازگزاران محسوب می‌شود.

موفق تصریح کرد: بهسازی و احیای نمازخانه پارک شهربازی از جمله قدیمی‌ترین نمازخانه‌های عمومی درپارک‌ها محسوب می‌شود که مخاطبین خود را دارد و طی امروز و فردا کار نقاشی و بهسازی آن به اتمام می‌رسد.

انتهای خبر/فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک