پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ - ساعت ۷:۴۳

پیام تبریک فرمانده ناحیه جاجرم به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمادی از سرافرازی ملتی است که در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
پیام تبریک فرمانده ناحیه جاجرم به مناسبت هفته دفاع مقدس,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، بهمن حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریک ارسال نمود.

متن پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرّحِیمِ

إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَةِ أولیائِهِ. (جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.)

(نهج البلاغه، خطبه ۲۷)

توجه به خداوند و معنویت در جبهه‌ها، پشتیبانی عمومی مردم از رزمندگان و استواری مادران، پدران و همسران شهدا، دفاع مقدس و خطوط مقدم را به محراب عبادت تبدیل کرده بود.

امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

هفته دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمادی از سرافرازی ملتی است که در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیباترین فصل این فرهنگ خالقان این حماسه عظیم‌اند که با نور ایمان و اراده‌ای فولادین رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و بیانگر ایستادگی و مقاومت دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادی پیمودند.

هشت سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

بدون تردید دوران دفاع مقدس که از برجسته‌ترین افتخارات این مرز و بوم است، در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور، سرافرازی و حماسه‌آفرینی را در نسل‌های بعدی تداوم خواهد داد. امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد. دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز و امام راحل (رحمة الله علیه)، فرا رسیدن سال روز ایام غرورآفرین هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله…(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز و بسیجیان سلحشور جاجرم تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران بخصوص مردم شهیدپرور و شریف شهرستان ولایتمدار جاجرم را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

(وَ السَّلامُ عَلی مَنِ اتّبَعَ الْهُدی)

 

انتهای خبر/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک