جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ - ساعت ۱۳:۱۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

بهسازی و روکش آسفالت ۳۴ کیلومتر راه اصلی و شریانی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهسازی و روکش آسفالت ۳۴ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی این استان در ۳ ماه نخست امسال با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.
بهسازی و روکش آسفالت ۳۴ کیلومتر راه اصلی و شریانی خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+محمد مشتری+روکش آسفالت+راهداری

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمد مشتری با بیان این که در این بازه زمانی، ۳۴ هزار و ۲۰۰ متر عملیات درزگیری در راه‌های اصلی و شریانی خراسان شمالی انجام شده به صرف ۴ هزار و ۸۸۶ تن آسفالت در پروژه‌های حوزه نگهداری راه اشاره کرد و گفت: در این مدت روکش آسفالت محور بجنورد - اسفراین به طول ۲٫۷ کیلومتر، اسکرابسیل محورهای استان به طول ۲۰ کیلومتر و آسفالت واریانت دربند شهرستان مانه و سملقان به طول ۱٫۷ کیلومتر اجرا شد.  

وی افزود: همچنین روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ در محور شیروان - فاروج به طول ۹٫۶ کیلومتر با صرف ۴۴ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی به پروژه‌های در دست اقدام حوزه نگهداری راه نیز اشاره کرد و لکه گیری و درزگیری حد فاصل محور شیروان - بجنورد، بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان، بهسازی محور جاجرم - سنخواست - اسفراین و بازیافت سرد درجا با سیمان و روکش آسفالت محور گرمه - سنگ سوراخ را از جمله این پروژه‌ها دانست و اظهارکرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محورهای شریانی حوزه استحفاظی شهرستان‌های شیروان و فاروج از پروژه‌های دیگر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ادامه داد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محورهای اسفراین - سبزوار و چمن بید - گرمه، عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی و عملیات روکش آسفالت با دانه بندی باز و توپکا محور بجنورد اسفراین گردنه اسدلی - اسفراین (قطعه ۱) نیز در دست اقدام است.

این مسئول تصریح کرد: تا پایان تابستان امسال ۸۰ کیلومتر راه اصلی و شریانی استان بهسازی و روکش خواهد شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک