سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ساعت ۱۳:۳۴
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی اسفراین:

مسابقه دوی کوهستان در اسفراین برگزار می‌شود

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان اسفراین گفت: مسابقه دوی کوهستان در ماده اسکای رانینگ به مناسبت گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر در منطقه گنجدان برگزار می‌شود.
مسابقه دوی کوهستان در اسفراین برگزار می‌شود,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، علی طالبی، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان اسفراین اظهارکرد: مسابقه دوی  کوهستان ماده اسکای رانینگ توسط کارگروه اسکای رانینگ هیئت ، پنجم خردادماه ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر در منطقه گنج دان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی اسفراین افزود: این رقابت‌ها به مدت یک روز و در ۲ بخش بانوان و آقایان در مسافت تقریبی ۹ کیلومتر با ارتفاع حدود هزار متر توسط هیئت شهرستان برگزار خواهد شد.

طالبی خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقه دوی کوهستان اسفراین  در رده‌های سنی ۱۸ تا ۴۵ سال و بالاتر از ۴۵ سال برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۳ خردادماه مهلت دارند برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کنند و به جزئیات مطرح شده پوستر مسابقه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک