سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ساعت ۱۹:۴۲
معاون اجرایی اداره حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین:

چوپان گرفتار در شاه جهان بعد از ۴ ساعت تلاش به بیمارستان منتقل شد

معاون اجرایی اداره حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان اسفراین گفت: به علت بارش برف در ارتفاعات شاه جهان چوپانی ۷۶ ساله مسیر خود را در کوه، گم کرده و دچار آسیب شده بود که با تلاش ۴ ساعته، نیروهای امدادی نجات پیدا کرد.
چوپان گرفتار در شاه جهان بعد از ۴ ساعت تلاش به بیمارستان منتقل شد,

امیر سهرابی، معاون اجرایی اداره حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، از موفقیت آمیز بودن یک‌ ماموریت ویژه خبر داد و گفت: طی تماس با اورژانس ۱۱۵ ، پیدا شدن چوپان ۷۶ ساله ای که به علت بارش برف در ارتفاعات شاه جهان مسیر اصلی خود را گم کرده بود با وضعیت نامناسب جسمی اعلام شد.

سهرابی با بیان اینکه آمبولانس به سرعت به محل اعزام شد، افزود: به علت نبود مسیر دسترسی مناسب، تکنسین های اورژانس با تجهیزات امدادی خود یک‌ساعت و نیم مسیر را پیاده طی کردن تا به بیمار رسیدند.

وی به انجام اقدامات امدادی برای بیمار ۷۶ ساله در ارتفاعات اشاره کرد و گفت: با چهارپایی که در دسترس بود، بیمار مورد نظر به محل آمبولانس هدایت و این ماموریت ۴ ساعته که از ساعت ۱۳ آغاز شد با تحویل بیمار به بیمارستان در ساعت ۱۷ پایان یافت.

 

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک