یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۰:۷
نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

اسفراین جزو شهرهای پیشرو در نهضت ملی مسکن معرفی شد

طی ارزیابی‌های صورت‌گرفته از سوی سازمان راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، شهرستان اسفراین در طرح نهضت ملی مسکن از جمله نقاط پیشرو استان معرفی شد.
اسفراین جزو شهرهای پیشرو در نهضت ملی مسکن معرفی شد,

امان‌الله حسین‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به پروژه‌های ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی شهرستان اسفراین گفت: ساخت این پروژه‌ها در شهرستان اسفراین سرعت مناسبی دارد و این شهرستان جزو نقاط پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن است.

وی شمار پروژه‌های مسکن در دست اقدام این شهرستان را یک هزار و ۵۰۰ واحد برشمرد و افزود: از مجموع این پروژه‌ها یک هزار و ۱۰۰ واحد در حوزه طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

حسین‌پور اضافه کرد: باتوجه‌به برنامه ۴ساله دولت، سالانه باید ۴ هزار و  ۴۰۰ واحد احداث شود که این رقم اکنون در اسفراین در جایگاه مناسبی قرار دارد.

وی سهمیه موظفی شهرستان اسفراین در بحث احداث مسکن را سالیانه ۱ هزار و ۱۰۰ واحد برشمرد و گفت: این رقم اکنون در این شهرستان ۴۰۰ واحد بیشتر از سهمیه متوسط سالیانه در حال ساخت است.

وی گفت: با تلاش کارکنان راه و شهرسازی  اسفراین، اکنون  ۱ هزار و ۵۰۰ واحد در دست‌ساخت است که به‌این‌ترتیب از برنامه‌های دولت عقب نیستیم و وضعیت خوبی داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین،  بام و صفی‌آباد در حوزه طرح مسکن خودمالکی نیز گفت: در این حوزه نیز ۱ هزار و ۳۰۰ نفر از شهروندان شهرستان اسفراین ثبت‌نام کرده‌اند که ۳۰۰  نفر از این افراد موفق به دریافت وام شده‌اند.

وی همچنین از اختصاص ۱۵ هکتار زمین در جهت احداث مسکن در شهرستان اسفراین‌ خرداد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک