شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ - ساعت ۱۲:۲۳
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی خبر داد:

جذب ۱۱ هزار مشترک جدید گاز در استان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از اشتراک‌پذیری حدود ۱۱ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
جذب ۱۱ هزار مشترک جدید گاز در استان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: با جذب حدود ۱۱ هزار مشترک جدید در سال گذشته تعداد مشترکین بهره‌مند از گاز استان به حدود ۳۵۷ هزار مشترک افزایش یافت.

 

وی ادامه داد: تعداد کل مشترکین گاز در استان هم اکنون ۳۵۷ هزار و ۱۴ مشترک بوده که از این تعداد، ۳۲۴ هزار و ۸۸۲ مشترک در بخش خانگی، ۳۱ هزار و ۱۲۷ مشترک در بخش تجاری و عمومی و ۱۰۰۵ مشترک نیز در بخش عمده و صنعتی است.

 

 مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اعلام اینکه با توسعه شبکه‌های گاز در استان در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۹.۱ درصد از خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاخص گازرسانی روستایی استان خراسان شمالی به ۹۹.۹ درصد بهره‌مندی افزایش یابد.

 

هاشمی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها و مناطق محروم، تنها یک پروژه عمرانی نیست و اجرای این طرح‌ها نتایج مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیاری به دنبال دارد، افزود: تلاش داریم با سرعت در اجرای پروژه‌های گازرسانی، همه آحاد مردم در اقصی‌نقاط استان بتوانند هر چه زودتر از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک