یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ساعت ۹:۴۰
نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام وصفی آباد خبرداد:

جذب ۱٫۲ میلیارد تومان بودجه ویژه کشتی با چوخه اسفراین

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد از جذب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه در جهت برگزاری رویداد ملی و باشکوه کشتی با چوخه در روز سوم اردیبهشت خبر داد.
جذب ۱٫۲ میلیارد تومان بودجه ویژه کشتی با چوخه اسفراین,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین؛ امان اله حسین‌پور در گردهمایی کشتی‌گیران، پیشکسوتان و صاحب‌نظران عرصه کشتی با چوخه با بیان اینکه در حوزه کشتی با چوخه سال گذشته ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار جذب کردیم تا کشتی به بهترین شکل انجام شود، افزود: امسال نیز پای‌کار کشتی هستم و تا الان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای کشتی با چوخه جذب کرده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی همچنین از دعوت و حضور تعدادی از وزرا و نمایندگان کشور در این رویداد بزرگ ورزشی خبر داد.

 وی با اشاره به کم‌کاری‌ها و کم‌توجهی به حوزه ورزش استان خراسان شمالی طی سالیان قبل گفت: جایگاه ورزش استان علی‌رغم تلاش‌های انجام شده با ایده‌آل فاصله دارد چرا که این استان باتوجه‌به مهد کهن ورزشی‌های بومی از جایگاه بالایی برخوردار است و براین‌اساس باید تأمین زیرساخت‌ها و قابلیت‌ها موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

 حسین‌پور کشتی با چوخه را ورزشی کشوری و بین‌المللی برشمرد و افزود: براین‌اساس با برگزاری جلسات مختلف با وزارت ورزش توانستیم انجمن مستقل کشتی با چوخه را مصوب کنیم و باید قدم‌های مهم‌تری برداشته شود تا سریع‌تر به جایگاه واقعی خود دست یابیم.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت ورزشی شهرستان اسفراین ارائه کرد و با اشاره به ساخت ورزشگاه دوهزارنفری، زمین میدان چمن، سالن‌های ورزشی روستاها، گود کشتی چوخه زینل خان اظهار کرد: با پیگیری توانستیم ۴۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه دوهزارنفری که سالیان طولانی بلاتکلیف مانده است جذب کنیم و به‌زودی ساخت آن ازسرگرفته می‌شود.

 وی افزود: با همکاری شورای شهر و شهرداری و با جذب اعتبار از وزارتخانه درصدد ترمیم چمن طبیعی هستیم و زمین چمن مصنوعی فوتبال را نیز گرفته‌ایم که با ساخت زیرساخت‌ها کار نصب آن انجام می‌شود و در تلاشیم تا کمبود سالن‌های روستایی را نیز بتوانیم برطرف کنیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک