شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ساعت ۰:۵

برگی از زندگی‌نامه شهید سید ابراهیم شجیعی

سید ابراهیم شجیعی در سال ۳۵ در روستای روئین اسفراین به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو در عملیات والفجر ۸ به دیدار حق شتافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
برگی از زندگی‌نامه شهید سید ابراهیم شجیعی ,

به گزارش عصر اترک، شهید سید ابراهیم شجیعی، در سال ۱۳۳۵ در روستای روئین از توابع شهرستان اسفراین در خانواده‌ای مذهبی و از سادات کودکی دیده به جهان گشود که پدر و مادرش او را سید ابراهیم نامیدند .

سید ابراهیم دوران کودکی و نوجوانی را در روستا به تحصیل و کمک به پدر و مادرش در امر کشاورزی گذراند.

خواهرش می‌گوید: سید ابراهیم در روستا بین مردم از احترام و منزلت بالایی برخوردار بود، او همیشه اهل نماز بود و هیچ‌وقت نمازش به تأخیر نمی‌افتاد.

 سید ابراهیم عاشق ولایت بود و خیلی هم دوستدار وطن بود و همین امر باعث شد که به فرمان رهبرش امام خمینی (ره) که فرمود جوانان بروند تکلیف جنگ را یکسره کنند لبیک بگوید و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شود.

وی بعد از مدتی در جبهه بالاخره در سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو در عملیات والفجر ۸ به دیدار حق شتافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید بزرگوار پس از انتقال به شهرستان اسفراین برای خاک‌سپاری به زادگاهش روستای روئین انتقال داده شد و به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک